Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Aranyszárnyakat kaptunk: World Goldot nyert az AXN őszi kampánya

2012. június 22.
Aranyszoborral díjazták az AXN tévécsatorna őszi kampányát a legrangosabb promóciós, televíziós és multimédiás szakembereket tömörítő világszervezetek versenyén, a PromaxBDA Global Excellence Promotion, Marketing and Design Awards-on (ismertebb néven PromaxBDA World Gold Awards).

Az egész világ legjobbjait elismerő Promax és BDA közös díjátadó gáláján a szakmai zsűri a csatorna „Idén ősszel senki sem szent az AXN műsorán” kampányát ítélte a legjobbnak a „Holiday/Seasonal/Special Event Program Campaign Using Integrated Media” (a teljes kampány) kategóriában. A Sony Pictures Television Networks tévécsatornája a nemzetközi megmérettetésen olyan televíziós csatornák mellett indult, mint a BBC vagy éppen a FOX.



A kampány és az azt támogató szpot célja az volt, hogy az őszi műsorstruktúrát egy közös, egyedi tematika köré rendezze, így felkeltve a figyelmet az őszi premierekre. (True Blood – Inni és élni hagyni, Sherlock, A Bárka, NCIS stb.) A főszereplők gyengeségei kerültek reflektorfénybe, hogy a nézők számára is nyilvánvalóvá váljon, átlagon felüli képességeik ellenére mégiscsak emberek. Ez a gondolat kiválóan egybecsengett a szpotban elhangzó üzenettel: „Engedj az igazi énednek a legújabb sorozatainkkal”, amely arra buzdította az AXN nézőit, hogy a csatorna programjait nézve bárki bőrébe belebújhatnak, hiszen ez csak ártalmatlan szórakozás.

Az integrált kampány kreatívjain és a szpotban az AXN logója egy angyalszárnnyal egészült ki, a látványvilágot pedig a green-room felvételek alkalmazásával fokozták. A kampány és a szpot teljes kreatív ötletét házon belül a csatorna kreatív szakemberei dolgozták ki. A kampány grafikai megvalósítását és a promo motion design munkáit a szegedi Factory Creative Studio készítette el.

Video upload contest

2012. május 21.
Az AXN Italy egyik legnépszerűbb TV-showja a "Torta di Riso". Az olasz csapat egy olyan online interface elkészítését kérte a Factory munkatársaitól, ahova a nézők feltölthetik a show-hoz kapcsolódó, saját készítésű pályázati videóikat.



A Factory egy Drupal-modult integrált a weboldalba, hogy így biztosítsa a videó feltöltés és letöltés kezelését. A nézők, miután bejelentkeznek az axn.it weboldalon és megadják a szükséges adatokat, már fel is tölthetik a vicces, saját készítésű videóikat, melyeket az olasz tv-s csapat az admin interface-ről tud letölteni. Az olasz AXN kiértékeli a feltöltött tartalmakat, és a legjobbakat feltölti a weboldalukon lévő videótárba. Az érvényes file formátumokat és a file méretet az admin felületen tudják konfigurálni az olasz AXN munkatársai, ahol el is érhetik a videótartalmat és azok címét, leírását és a felhasználó adatait.

AngyalVagyok... nem szent : ) - játék végeredmény

2012. január 13.
Az AngyalVagyok... nem szent : ) játékról már korábban írtunk oldalunkon, de akkor még nem volt végeredményünk, csak annyit tudtunk, hogy nemes küzdelem várható a játékra jelentkező lányok között.
 


Azóta túl vagyunk az első 7 lány kiválasztásán, és az oldalon zajló szavazáson is - a játékot hatalmas érdeklődés kísérte, a lányok izgalmas kihívásokkal győzhették meg a nézőket arról, hogy miért pont ők lennének a legideálisabbak az Angyal-szerepre.
 
Az AXN 3 Angyala végül Bozsó Bianka, Balló Henrietta és Fehér Petra lettek, az adatlapjaikat és a többi Angyaljelöltet megnézhetik a játék weboldalán.
 
A három győztes Angyal az AXN arcaként karácsony előtt a csatorna dolgozói és rajongói által összegyűjtött ajándékokkal lepték meg a Heim Pál Gyermekkórház kis betegeit, legutóbb pedig jótékonysági naptárban való szerepléssel bizonyították be, hogy megérdemlik a címüket - a naptárért befolyt összegen a Magyar Rákellenes Liga és a Heim Pál Gyermekkórház osztozik.
További információkat az AXN Facebook oldalán olvashatnak.
 
A lányoknak ezúton is gratulálunk, és további jó Angyalkodást kívánunk!

Eljött az angyalok ideje!

2011. november 17.
A 3 fős szakmai zsűri kiválasztotta a 7 lányt, akik minden szempontból a legalkalmasabbak arra a feladatra, hogy az AXN angyalaivá váljanak.
A Factory által fejlesztett weboldalon a TOP 7 menüpont alatt minden fontos információ megtalálható a szerencsés kiválasztottakról, akik többek között fotókkal és videóval is meggyőzhetik a látogatókat a szavazásról.



A lányokra jövő hét közepéig lehet szavazni a magyar oldalon, és megéri, hiszen a voksolók között a csatorna értékes nyereményeket sorsol ki.
A 3 legangyalibb angyal pedig év végéig a csatorna arcaként képviseli az AXN-t.

Őszi promó készült az AXN-nek

2011. október 27.
Budapesti onair csapatunk készítette az AXN-en már futó őszi promó spot-ot, mely a hét fő bűn tematikájára épülve vonultatja fel az idei őszi kiemelt műsorokat.
A tartalmi koncepció az AXN-től származik, a vizuális tervezés, kivitelezés onair csapatunk munkája.

Az üzenet az „Angyal vagyok nem szent” promócióhoz kapcsolódva: Idén ősszel senki sem szent.

Az AXN csapatából kiemelt köszönet Mihola Péter producernek és Szentgáli György hangmérnöknek.

Angyal vagyok... nem szent :) játék az AXN-en

2011. október 19.
2011 őszére a magyar AXN csatornájára is megérkezik Charlie és az ő 3 angyala. A 70-es évek népszerű sorozat remake-jének bemutatójára az AXN közép-európai részlege izgalmas kampánnyal készül.
A Magyarországon, Lengyelországban és Bulgáriában indított játék során vállalkozó kedvű lányok küldhetik be fotóikat, válaszolhatnak izgalmas kérdésekre, majd a zsűri kiválasztja közülük a legangyalibb 7 lányt.
Ekkor jön a közönség - bárki, aki a verseny oldalára látogat, szavazhat a lányokra, közülük kerül végül ki 3 győztes.

A nyertesek fotózáson vehetnek részt, sminkcuccokat és menő ruhákat nyerhetnek, és ami a legfontosabb, az AXN kinevezi őket az angyalaivá.

A Factory tervezte és fejlesztette a játék weboldalát, ahol a lányok jelentkezhetnek, és ahol a szavazás bonyolódni fog.



3D microsite

2011. május 10.


A német AXN HD csatorna május elején indította el új műsorait, az AXN 3D Uncut-ot és az Animax 3D Play'd-et, amelyek az legújabb 3D technológiákkal készülnek, és megtekintésükhöz 3D-s szemüveg szükséges.

http://www.axntv.de/3d

A két műsor kifejezetten a 3D világ rajongói számára nyújt kellemes kikapcsolódást.
Az AXN 3D Uncut a 3D mozi rajongóinak interjúkkal és mozi-trailerekkel nyújt bepillantást a színfalak mögé, az Animax 3D Play'd pedig a kifejezetten 3D-s számítógépes játékok imádóit célozza meg a legújabb játékok, trendek és események bemutatásával.



A műsorok beharangozásához a Factory készítette a nyereményjátékkal kiegészített microsite-ot, amelyen a műsorokhoz és az új 3D szolgáltatáshoz kapcsolódó összes fontos információ mellett egy 3D-s trailert is megtekinthet az odalátogató, a legszerencsésebb pedig egy Sony Vaio laptopot nyerhet.

Az oldal promócióját egy flash teaserrel is megtámogattuk.

3D szemüvegeket fel!



Vampire Diaries

2011. január 03.
Nagy sikert aratott a Vampire Diaries sorozathoz készített honlapunk, amelyen a játékosok több héten keresztül válaszoltak a sorozattal kapcsolatos kérdésekre. A játék végén értékes nyereményeket sorsoltak. A napokban a sorozat szereplőivel készült friss interjúk is kikerültek a honlapra.
A honlap itt tekinthető meg: http://www.axnscifi.ru/VD


3D-s munkák

2010. december 11.

Minden idők egyik legismertebb sci-fi sorozata, a Star Trek összesen 725 részből áll. A nézők az AXN-en láthatják a mitikussá vált kitalált univerzumban játszódó történet epizódjait, amelyhez ebben az évben 3D-s filmajánlókat gyártottunk az AXN-nek. Emellett dolgoztunk még az alábbi filmekhez és sorozatokhoz:  Criss Angel, My Girl 2, The Defenders, Odyssey 5, Close Encounters, Dark Blue, Bleach movie (anime), Rex Felügyelő. Ezekből mutatunk most be néhányat.



 




Xperia-kvíz

2010. december 07.

Az AXN és a Sony Ericsson együttműködésének köszönhetően az AXN tartalmai már mobilon is elérhetők a magyar és lengyel felhasználóknak. 

A frissen bemutatott X8 és X10 telefonokra gyárilag telepített alkalmazással teljes filmeket, sorozatokat nézhetünk mobilon, valamint olvashatjuk az AXN híreit, blogját is. Készítettünk egy játékoldalt is az Xperia-val, amelyben naponta kapnak a felhasználók kvízkérdéseket. A helyes választ adók között hetente többször sorsolnak értékes nyereményeket.






 

 
Lazareva Nadezda
Marketing manager

ООО «Кнорр-Бремзе Системы для Коммерческого Транспорта»/ LLC Knorr-Bremse Systems for Commercial Vehicles, Москва/ Moscow
"„Thank you all for very interesting meeting and wonderful time and for the warm hospitality you gave me at Szeged. I want to thank you for all you have done, and I hope that in future we will achieve mutually beneficial cooperation on many issues.”

(To Zsuzsa Mező Client Services Director, Andrea Széll Account Assistant, Tamas Barta Print Production and Traffic Manager and Eva Eső Nyemcsok Head of Communication and PR, after her first visit to Factory office)
"