Aranyszárnyakat kaptunk: World Goldot nyert az AXN őszi kampánya
2012. június 22.
Aranyszoborral díjazták az AXN tévécsatorna őszi kampányát a legrangosabb promóciós, televíziós és multimédiás szakembereket tömörítő világszervezetek versenyén, a PromaxBDA Global Excellence Promotion, Marketing and Design Awards-on (ismertebb néven PromaxBDA World Gold Awards).
Az egész világ legjobbjait elismerő Promax és BDA közös díjátadó gáláján a szakmai zsűri a csatorna „Idén ősszel senki sem szent az AXN műsorán” kampányát ítélte a legjobbnak a „Holiday/Seasonal/Special Event Program Campaign Using Integrated Media” (a teljes kampány) kategóriában. A Sony Pictures Television Networks tévécsatornája a nemzetközi megmérettetésen olyan televíziós csatornák mellett indult, mint a BBC vagy éppen a FOX.

A kampány és az azt támogató szpot célja az volt, hogy az őszi műsorstruktúrát egy közös, egyedi tematika köré rendezze, így felkeltve a figyelmet az őszi premierekre. (True Blood – Inni és élni hagyni, Sherlock, A Bárka, NCIS stb.) A főszereplők gyengeségei kerültek reflektorfénybe, hogy a nézők számára is nyilvánvalóvá váljon, átlagon felüli képességeik ellenére mégiscsak emberek. Ez a gondolat kiválóan egybecsengett a szpotban elhangzó üzenettel: „Engedj az igazi énednek a legújabb sorozatainkkal”, amely arra buzdította az AXN nézőit, hogy a csatorna programjait nézve bárki bőrébe belebújhatnak, hiszen ez csak ártalmatlan szórakozás.
Az integrált kampány kreatívjain és a szpotban az AXN logója egy angyalszárnnyal egészült ki, a látványvilágot pedig a green-room felvételek alkalmazásával fokozták. A kampány és a szpot teljes kreatív ötletét házon belül a csatorna kreatív szakemberei dolgozták ki. A kampány grafikai megvalósítását és a promo motion design munkáit a szegedi Factory Creative Studio készítette el.
Az egész világ legjobbjait elismerő Promax és BDA közös díjátadó gáláján a szakmai zsűri a csatorna „Idén ősszel senki sem szent az AXN műsorán” kampányát ítélte a legjobbnak a „Holiday/Seasonal/Special Event Program Campaign Using Integrated Media” (a teljes kampány) kategóriában. A Sony Pictures Television Networks tévécsatornája a nemzetközi megmérettetésen olyan televíziós csatornák mellett indult, mint a BBC vagy éppen a FOX.
A kampány és az azt támogató szpot célja az volt, hogy az őszi műsorstruktúrát egy közös, egyedi tematika köré rendezze, így felkeltve a figyelmet az őszi premierekre. (True Blood – Inni és élni hagyni, Sherlock, A Bárka, NCIS stb.) A főszereplők gyengeségei kerültek reflektorfénybe, hogy a nézők számára is nyilvánvalóvá váljon, átlagon felüli képességeik ellenére mégiscsak emberek. Ez a gondolat kiválóan egybecsengett a szpotban elhangzó üzenettel: „Engedj az igazi énednek a legújabb sorozatainkkal”, amely arra buzdította az AXN nézőit, hogy a csatorna programjait nézve bárki bőrébe belebújhatnak, hiszen ez csak ártalmatlan szórakozás.
Az integrált kampány kreatívjain és a szpotban az AXN logója egy angyalszárnnyal egészült ki, a látványvilágot pedig a green-room felvételek alkalmazásával fokozták. A kampány és a szpot teljes kreatív ötletét házon belül a csatorna kreatív szakemberei dolgozták ki. A kampány grafikai megvalósítását és a promo motion design munkáit a szegedi Factory Creative Studio készítette el.
Video upload contest
2012. május 21.
Az AXN Italy egyik legnépszerűbb TV-showja a "Torta di Riso". Az olasz csapat egy olyan online interface elkészítését kérte a Factory munkatársaitól, ahova a nézők feltölthetik a show-hoz kapcsolódó, saját készítésű pályázati videóikat.

A Factory egy Drupal-modult integrált a weboldalba, hogy így biztosítsa a videó feltöltés és letöltés kezelését. A nézők, miután bejelentkeznek az axn.it weboldalon és megadják a szükséges adatokat, már fel is tölthetik a vicces, saját készítésű videóikat, melyeket az olasz tv-s csapat az admin interface-ről tud letölteni. Az olasz AXN kiértékeli a feltöltött tartalmakat, és a legjobbakat feltölti a weboldalukon lévő videótárba. Az érvényes file formátumokat és a file méretet az admin felületen tudják konfigurálni az olasz AXN munkatársai, ahol el is érhetik a videótartalmat és azok címét, leírását és a felhasználó adatait.
A Factory egy Drupal-modult integrált a weboldalba, hogy így biztosítsa a videó feltöltés és letöltés kezelését. A nézők, miután bejelentkeznek az axn.it weboldalon és megadják a szükséges adatokat, már fel is tölthetik a vicces, saját készítésű videóikat, melyeket az olasz tv-s csapat az admin interface-ről tud letölteni. Az olasz AXN kiértékeli a feltöltött tartalmakat, és a legjobbakat feltölti a weboldalukon lévő videótárba. Az érvényes file formátumokat és a file méretet az admin felületen tudják konfigurálni az olasz AXN munkatársai, ahol el is érhetik a videótartalmat és azok címét, leírását és a felhasználó adatait.
AngyalVagyok... nem szent : ) - játék végeredmény
2012. január 13.
Az AngyalVagyok... nem szent : ) játékról már korábban írtunk oldalunkon, de akkor még nem volt végeredményünk, csak annyit tudtunk, hogy nemes küzdelem várható a játékra jelentkező lányok között.

Azóta túl vagyunk az első 7 lány kiválasztásán, és az oldalon zajló szavazáson is - a játékot hatalmas érdeklődés kísérte, a lányok izgalmas kihívásokkal győzhették meg a nézőket arról, hogy miért pont ők lennének a legideálisabbak az Angyal-szerepre.
Az AXN 3 Angyala végül Bozsó Bianka, Balló Henrietta és Fehér Petra lettek, az adatlapjaikat és a többi Angyaljelöltet megnézhetik a játék weboldalán.
A három győztes Angyal az AXN arcaként karácsony előtt a csatorna dolgozói és rajongói által összegyűjtött ajándékokkal lepték meg a Heim Pál Gyermekkórház kis betegeit, legutóbb pedig jótékonysági naptárban való szerepléssel bizonyították be, hogy megérdemlik a címüket - a naptárért befolyt összegen a Magyar Rákellenes Liga és a Heim Pál Gyermekkórház osztozik.
További információkat az AXN Facebook oldalán olvashatnak.
A lányoknak ezúton is gratulálunk, és további jó Angyalkodást kívánunk!
Azóta túl vagyunk az első 7 lány kiválasztásán, és az oldalon zajló szavazáson is - a játékot hatalmas érdeklődés kísérte, a lányok izgalmas kihívásokkal győzhették meg a nézőket arról, hogy miért pont ők lennének a legideálisabbak az Angyal-szerepre.
Az AXN 3 Angyala végül Bozsó Bianka, Balló Henrietta és Fehér Petra lettek, az adatlapjaikat és a többi Angyaljelöltet megnézhetik a játék weboldalán.
A három győztes Angyal az AXN arcaként karácsony előtt a csatorna dolgozói és rajongói által összegyűjtött ajándékokkal lepték meg a Heim Pál Gyermekkórház kis betegeit, legutóbb pedig jótékonysági naptárban való szerepléssel bizonyították be, hogy megérdemlik a címüket - a naptárért befolyt összegen a Magyar Rákellenes Liga és a Heim Pál Gyermekkórház osztozik.
További információkat az AXN Facebook oldalán olvashatnak.
A lányoknak ezúton is gratulálunk, és további jó Angyalkodást kívánunk!
Eljött az angyalok ideje!
2011. november 17.
A 3 fős szakmai zsűri kiválasztotta a 7 lányt, akik minden szempontból a legalkalmasabbak arra a feladatra, hogy az AXN angyalaivá váljanak.
A Factory által fejlesztett weboldalon a TOP 7 menüpont alatt minden fontos információ megtalálható a szerencsés kiválasztottakról, akik többek között fotókkal és videóval is meggyőzhetik a látogatókat a szavazásról.

A lányokra jövő hét közepéig lehet szavazni a magyar oldalon, és megéri, hiszen a voksolók között a csatorna értékes nyereményeket sorsol ki.
A 3 legangyalibb angyal pedig év végéig a csatorna arcaként képviseli az AXN-t.
A Factory által fejlesztett weboldalon a TOP 7 menüpont alatt minden fontos információ megtalálható a szerencsés kiválasztottakról, akik többek között fotókkal és videóval is meggyőzhetik a látogatókat a szavazásról.
A lányokra jövő hét közepéig lehet szavazni a magyar oldalon, és megéri, hiszen a voksolók között a csatorna értékes nyereményeket sorsol ki.
A 3 legangyalibb angyal pedig év végéig a csatorna arcaként képviseli az AXN-t.
Őszi promó készült az AXN-nek
2011. október 27.
Budapesti onair csapatunk készítette az AXN-en már futó őszi promó spot-ot, mely a hét fő bűn tematikájára épülve vonultatja fel az idei őszi kiemelt műsorokat.
A tartalmi koncepció az AXN-től származik, a vizuális tervezés, kivitelezés onair csapatunk munkája.
Az üzenet az „Angyal vagyok nem szent” promócióhoz kapcsolódva: Idén ősszel senki sem szent.
Az AXN csapatából kiemelt köszönet Mihola Péter producernek és Szentgáli György hangmérnöknek.
A tartalmi koncepció az AXN-től származik, a vizuális tervezés, kivitelezés onair csapatunk munkája.
Az üzenet az „Angyal vagyok nem szent” promócióhoz kapcsolódva: Idén ősszel senki sem szent.
Az AXN csapatából kiemelt köszönet Mihola Péter producernek és Szentgáli György hangmérnöknek.
Angyal vagyok... nem szent :) játék az AXN-en
2011. október 19.
2011 őszére a magyar AXN csatornájára is megérkezik Charlie és az ő 3 angyala. A 70-es évek népszerű sorozat remake-jének bemutatójára az AXN közép-európai részlege izgalmas kampánnyal készül.
A Magyarországon, Lengyelországban és Bulgáriában indított játék során vállalkozó kedvű lányok küldhetik be fotóikat, válaszolhatnak izgalmas kérdésekre, majd a zsűri kiválasztja közülük a legangyalibb 7 lányt.
Ekkor jön a közönség - bárki, aki a verseny oldalára látogat, szavazhat a lányokra, közülük kerül végül ki 3 győztes.
A nyertesek fotózáson vehetnek részt, sminkcuccokat és menő ruhákat nyerhetnek, és ami a legfontosabb, az AXN kinevezi őket az angyalaivá.
A Factory tervezte és fejlesztette a játék weboldalát, ahol a lányok jelentkezhetnek, és ahol a szavazás bonyolódni fog.

A Magyarországon, Lengyelországban és Bulgáriában indított játék során vállalkozó kedvű lányok küldhetik be fotóikat, válaszolhatnak izgalmas kérdésekre, majd a zsűri kiválasztja közülük a legangyalibb 7 lányt.
Ekkor jön a közönség - bárki, aki a verseny oldalára látogat, szavazhat a lányokra, közülük kerül végül ki 3 győztes.
A nyertesek fotózáson vehetnek részt, sminkcuccokat és menő ruhákat nyerhetnek, és ami a legfontosabb, az AXN kinevezi őket az angyalaivá.
A Factory tervezte és fejlesztette a játék weboldalát, ahol a lányok jelentkezhetnek, és ahol a szavazás bonyolódni fog.
3D microsite
2011. május 10.
A német AXN HD csatorna május elején indította el új műsorait, az AXN 3D Uncut-ot és az Animax 3D Play'd-et, amelyek az legújabb 3D technológiákkal készülnek, és megtekintésükhöz 3D-s szemüveg szükséges.
http://www.axntv.de/3d
A két műsor kifejezetten a 3D világ rajongói számára nyújt kellemes kikapcsolódást.
Az AXN 3D Uncut a 3D mozi rajongóinak interjúkkal és mozi-trailerekkel nyújt bepillantást a színfalak mögé, az Animax 3D Play'd pedig a kifejezetten 3D-s számítógépes játékok imádóit célozza meg a legújabb játékok, trendek és események bemutatásával.
A műsorok beharangozásához a Factory készítette a nyereményjátékkal kiegészített microsite-ot, amelyen a műsorokhoz és az új 3D szolgáltatáshoz kapcsolódó összes fontos információ mellett egy 3D-s trailert is megtekinthet az odalátogató, a legszerencsésebb pedig egy Sony Vaio laptopot nyerhet.
Az oldal promócióját egy flash teaserrel is megtámogattuk.
3D szemüvegeket fel!
Vampire Diaries
2011. január 03.
Nagy sikert aratott a Vampire Diaries sorozathoz készített honlapunk, amelyen a játékosok több héten keresztül válaszoltak a sorozattal kapcsolatos kérdésekre. A játék végén értékes nyereményeket sorsoltak. A napokban a sorozat szereplőivel készült friss interjúk is kikerültek a honlapra.
A honlap itt tekinthető meg: http://www.axnscifi.ru/VD
A honlap itt tekinthető meg: http://www.axnscifi.ru/VD
3D-s munkák
2010. december 11.
Xperia-kvíz
2010. december 07.
A frissen bemutatott X8 és X10 telefonokra gyárilag telepített alkalmazással teljes filmeket, sorozatokat nézhetünk mobilon, valamint olvashatjuk az AXN híreit, blogját is. Készítettünk egy játékoldalt is az Xperia-val, amelyben naponta kapnak a felhasználók kvízkérdéseket. A helyes választ adók között hetente többször sorsolnak értékes nyereményeket.