Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Da Vinci Learning: On-air

2013. július 01.


Örömmel publikáljuk a tavaly befejezett, és most globálisan adásba került új arculatból készített válogatásunk. Hamarosan az ázsiai piacon is ezt láthatják majd a gyerekek. És persze a Da Vinci Learning minden más eleme itt készült. Nehéz menet volt, de így utólag már nagyon büszkék vagyunk rá.

Da Vinci Learning arculat

2012. május 09.
A Da Vinci Learning talán az egyik legelkötelezettebb TV-csatorna a világon. Céljuk, hogy valódi tanulást, nagyszerű szórakozást és személyes inspirációt nyújtsanak közvetlenül az otthonokban. A Da Vinci Learning munkatársai hisznek abban, hogy mindenki kíváncsi arra, hogyan működnek a dolgok, és fontosnak tartják, hogy  nézőiket ámulatba ejtsék, megadják nekik a felfedezés lehetőségét és a tudásszerzés örömét. Ezért céljuk, hogy megkönnyítsék a tanulás folyamatát: a televíziós műsorokon keresztül tanítsanak és neveljenek. A nézőket játékosan is bevonják az úgy, hogy ők maguk adhatják meg a választ az izgalmas kérdésekre.

Az unalmas tévézésnek vége: a Da Vinci Learning missziója, hogy a televíziózást értelmes tapasztalatszerzéssé változtassa, ami minden nap és mindeki számára elérhető.



A Factory a tavalyi év során nyerte el tenderen csatorna teljes, azaz online, nyomtatott és sugárzott anyagainak revitalizációját, amely magába foglalta a gyerekeknek szóló anyagokat is. Teljesen újraterveztük a csatorna arculatát az általános- és gyerekcsatorna logójától kezdve a sugárzott ID-kon át az online és nyomtatott anyagokig. Az online revitalizáció a korábban már említett mindkét weboldalt (általános és gyerekek) érintette, amelynek keretében azokat 8 nyelvre lokalizáltuk. A weboldalakat a legfrissebb Drupal 7-es platformra építettük, amely az EPG-ket (Elektronikus Műsorlista) és a videókat az ügyfél saját adatmenedzsment-rendszeréből automatikusan szinkronizálja.



A gyerekműsorok újratervezett televíziós megjelenése 10 új csatorna ID-t kapott, valamint új reklámnyitó- és záróvideókat, navigációs elemeket és hangokat. Az összes elem követi a csatorna általános imázsát és tökéletesen illeszkedik a kíváncsiság és tudomány világába – mindeközben rövid, animált történetek segítségével mesél tudományos analógiákat és hasonlóságokat.

A Factory tervezi a Da Vinci Learning arculatát

2011. július 05.
Ferdinand Habsburg, a berlini központú Da Vinci Learning televíziós csatorna tulajdonos-ügyvezetője látogatott hétfőn Szegedre, a Factory Creative Studioba, hogy aláírja azt a megbízást, amely a Da Vinci Learning onair, offair és online kreatív arculati fejlesztését, a teljes online média jelenlét megalkotását foglalja magába.


Ferdinand Habsburg a Da Vinci arculatáról beszél

A Da Vinci Learning oktatási és ismeretterjesztő csatorna 15 országban – főleg Közép-Kelet-Európában – érhető el, Magyarországon minden nagy kábeltelevíziós hálózatnál és műholdon is sugározzák adásait.


Hétfőn megfeszített munka folyt a Factorynál

A Factory nemzetközi tenderen nyerte el a megbízást, amellyel kapcsolatban Ferdinand Habsburg elmondta: a szegedi ügynökségnél egy helyen van jelen a kreativitás és az informatikai tudás, amelyhez mindemellett a mozgóképes tartalmak világhálós megjelenítésében szerzett tapasztalat is társul.


Stand up - reggeli feladatkiosztás a szegedi ügynökségnél. Ferdinand Habsburgnak Fábián Zsolt ügyvezető és kreatív igazgató tolmácsol

A szerződés aláírásával a Factory eddigi egyik legnagyobb és legizgalmasabb megbízását kapta, és ezzel tovább erősítheti pozícióját a broadcast-piacon: ebben az esztendőben ez a harmadik olyan projekt, amely televíziós csatornák arculattervezését illetve az ehhez kapcsolódó munkákat foglalja magába. 


 

 
Ferdinand Habsburg
Managing Director

Da Vinci Media GmbH
"Dear Zsolt,
 
A big and sincere Thank You to you and the entire team in Szeged.
 
At the end of the day your team and our team created two websites we can really be proud of, and which are on level with our high quality standards.
 
I am really happy we choose Factory to work with. You have a great team, very good spirits and a highly professional approach to doing things.
 
Please pass our gratitude and compliments on to you’re your.
 
Have a good weekend,
 
Ferdinand

(To Zsolt Fábián, Managing and Creative Director of Factory, after DaVinci Learning launch)"