Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Szájápolási kvíz a Colgatnek

2013. április 08.
Cégünk készítette el a Colgate szájápolási kvízt a dm drogerie markt Facebook oldalán. A kérdőív eredményei alapján a problémával rendelkezők egy nyereményjátékon vehetnek részt. A nyertesek ingyenesen tesztelhetik a Colgate speciális termékeit.  A játék 2013. április 04. és április 18. között zajlik a dm Magyarország Facebook oldalán.

A dm saját Facebook oldalán lehetővé teszi, hogy az üzletláncnál forgalmazott márkák a céggel közösen szervezzenek promóciókat, valamint bonyolítsanak nyereményjátékokat. Tavaly óta a Factory fejleszti és menedzseli a dm Facebook oldalán futó közös projekteket.





Születésnapi Facebook app a dm-nek

2013. április 03.
A Drogerie Markt Magyarország felkért bennünket a 20. születésnapi Facebook alkalmazásuk fejlesztésére.

Az alkalmazás a "20 éves a dm Timeline" nevet kapta. Az timeline-on , másnéven idővonalon az üzletlánc megalakulását és jelentősebb mérföldköveit képekkel követhetjük végig, szöveg kísérettel.

Az idővonal képeinek megtekintése után a felhasználók tesztelhetik tudásukat és figyelmüket. A kérdőív 20 kérdésének helyes megválaszolására 180 másodperc áll rendelkezére. A helyesen válaszolók egy nyereményjátékon vesznek részt.



Valentin napi Facebook app a DM-nek

2013. február 10.
A Drogerie Markt felkért minket valentin-napi Facebook alkalmazásuk fejlesztésére.

A képeslapküldővel a felhasználók személyre szabható kedvességgel lephették meg ismerőseiket: a kiválasztott sablonba beigazíthatták saját képeiket, valamint személyes üzenetükkel tehették egyedivé valentin-napi képeslapjukat, ami üzenőfalukon is megjelent.



Komisz Kórokozók alkalmazás a Colgate-nak

2012. szeptember 19.
A Factory Creative Studio Kft. készíti a Colgate „Komisz Kórokozók” kampányához a dm drogerie markt Facebook oldalán megjelenő nyereményjáték alkalmazást. A játékban résztvevők között minden munkanapon egy 10 ezer forint értékű Colgate ajándékcsomagot sorsolnak ki. A játék 2012. szeptember 17. és október 12. között zajlik a dm Magyarország Facebook oldalán.

A drogerie markt Facebook oldalának menedzselését egy többfordulós tenderen nyerte el pár hónapja a Factory Creative Studio, amely most újabb kooperációs megbízást hozott. Ezúttal a Colgate Komisz Kórokozók című kampányhoz készít nyereményjáték-alkalmazást a Factory csapata.



A ko-promóciós játékban résztvevőknek a dm üzletekben vásárolt, promóciós matricával ellátott Colgate fogkefék csomagolásában található egyedi azonosítókódot kell a dm Facebook oldalán futó alkalmazásban regisztrálniuk.

A dm Facebook oldalán teszi lehetővé, hogy az üzletláncnál forgalmazott márkák a céggel közösen szervezzenek promóciókat, valamint bonyolítsanak nyereményjátékokat. Mivel ez év júliusa óta a Factory menedzseli a dm Facebook oldalát, a szegedi ügynökség első kézből vállalja a közös promóciók fejlesztési és menedzselési munkáinak végzését is.

A Factory nyerte a dm Facebook-tenderét

2012. július 05.
A Factory Creative Studio nyerte el a dm drogerie markt Facebook oldalának menedzselését. A dm drogerie markt a kétkörös tenderre 10 ügynökséget hívott meg, a második fordulóban már csak három cég versengett egymással.

A tenderre meghívott ügynökségeknek részletes kampánytervet kellett bemutatniuk, a dm Facebook-oldal stratégiájának kialakítására és megvalósítására vonatkozóan, valamint a terv elkészítése során törekedni kellett a briefben foglalt Facebook-alkalmazások elkészítésére és bemutatására.

A kampánynak a dm által képviselt, „Itt vagyok önmagam, itt vásárolok”  életérzéssel kell összhangban lennie és azt kell erősítenie, melynek a megbízó véleménye szerint a Factory kampányterve tökéletesen megfelelt.

A tenderen győztes szegedi kreatív ügynökség és szoftverfejlesztő vállalat feladata a teljes éves Facebook stratégia kialakítása, alkalmazások tervezése és fejlesztése.


A dm drogerie markt munkatársai a Factoryban:
Kanyó Roland, szortiment és PR menedzser,
Mikóczi Gabriella és Hosszu Alexandra PR asszisztensek

A szegedi ügynökség az elmúlt időszakban több megbízást kapott Facebook-oldalak készítésére és kampányok bonyolítására. Az ügynökség készítette a Garnier Hungary Facebook oldalát, valamint megtervezte és bonyolította a Garnier Fructis Men Facebook-játékot és a Garnier BB-kampányt. Ezen kívül az uniós támogatással megvalósuló Energiavámpír-kampány Facebook oldalát is elkészítette és működteti.


Heszegi András Senior Interactive Developer
válaszol a vendégek kérdéseire


A múlt héten a dm PR csapata „gyárlátogatással” egybekötött projektmegbeszélésre utazott Szegedre, a Factory irodaházába.
Miután a dm csapat megismerkedett a Factory-s teammel, a Facebook együttműködés kereteinek megtárgyalása mellett az első három hónap teendőire koncentráltunk és közösen ellátogattunk egy dm üzletbe is. Levezetésképp a kihagyhatatlan halászlé ebéd következett. A következő hónapokban aktív együttműködés mellett többször tartunk további személyes megbeszéléseket is.


Prezentáció

A megbízás 2012 júliusától 2013 szeptemberéig tart.  


 

 
Ferdinand Habsburg
Managing Director

Da Vinci Media GmbH
"Dear Zsolt,
 
A big and sincere Thank You to you and the entire team in Szeged.
 
At the end of the day your team and our team created two websites we can really be proud of, and which are on level with our high quality standards.
 
I am really happy we choose Factory to work with. You have a great team, very good spirits and a highly professional approach to doing things.
 
Please pass our gratitude and compliments on to you’re your.
 
Have a good weekend,
 
Ferdinand

(To Zsolt Fábián, Managing and Creative Director of Factory, after DaVinci Learning launch)"