Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Szájápolási kvíz a Colgatnek

2013. április 08.
Cégünk készítette el a Colgate szájápolási kvízt a dm drogerie markt Facebook oldalán. A kérdőív eredményei alapján a problémával rendelkezők egy nyereményjátékon vehetnek részt. A nyertesek ingyenesen tesztelhetik a Colgate speciális termékeit.  A játék 2013. április 04. és április 18. között zajlik a dm Magyarország Facebook oldalán.

A dm saját Facebook oldalán lehetővé teszi, hogy az üzletláncnál forgalmazott márkák a céggel közösen szervezzenek promóciókat, valamint bonyolítsanak nyereményjátékokat. Tavaly óta a Factory fejleszti és menedzseli a dm Facebook oldalán futó közös projekteket.





Születésnapi Facebook app a dm-nek

2013. április 03.
A Drogerie Markt Magyarország felkért bennünket a 20. születésnapi Facebook alkalmazásuk fejlesztésére.

Az alkalmazás a "20 éves a dm Timeline" nevet kapta. Az timeline-on , másnéven idővonalon az üzletlánc megalakulását és jelentősebb mérföldköveit képekkel követhetjük végig, szöveg kísérettel.

Az idővonal képeinek megtekintése után a felhasználók tesztelhetik tudásukat és figyelmüket. A kérdőív 20 kérdésének helyes megválaszolására 180 másodperc áll rendelkezére. A helyesen válaszolók egy nyereményjátékon vesznek részt.



Valentin napi Facebook app a DM-nek

2013. február 10.
A Drogerie Markt felkért minket valentin-napi Facebook alkalmazásuk fejlesztésére.

A képeslapküldővel a felhasználók személyre szabható kedvességgel lephették meg ismerőseiket: a kiválasztott sablonba beigazíthatták saját képeiket, valamint személyes üzenetükkel tehették egyedivé valentin-napi képeslapjukat, ami üzenőfalukon is megjelent.



Komisz Kórokozók alkalmazás a Colgate-nak

2012. szeptember 19.
A Factory Creative Studio Kft. készíti a Colgate „Komisz Kórokozók” kampányához a dm drogerie markt Facebook oldalán megjelenő nyereményjáték alkalmazást. A játékban résztvevők között minden munkanapon egy 10 ezer forint értékű Colgate ajándékcsomagot sorsolnak ki. A játék 2012. szeptember 17. és október 12. között zajlik a dm Magyarország Facebook oldalán.

A drogerie markt Facebook oldalának menedzselését egy többfordulós tenderen nyerte el pár hónapja a Factory Creative Studio, amely most újabb kooperációs megbízást hozott. Ezúttal a Colgate Komisz Kórokozók című kampányhoz készít nyereményjáték-alkalmazást a Factory csapata.



A ko-promóciós játékban résztvevőknek a dm üzletekben vásárolt, promóciós matricával ellátott Colgate fogkefék csomagolásában található egyedi azonosítókódot kell a dm Facebook oldalán futó alkalmazásban regisztrálniuk.

A dm Facebook oldalán teszi lehetővé, hogy az üzletláncnál forgalmazott márkák a céggel közösen szervezzenek promóciókat, valamint bonyolítsanak nyereményjátékokat. Mivel ez év júliusa óta a Factory menedzseli a dm Facebook oldalát, a szegedi ügynökség első kézből vállalja a közös promóciók fejlesztési és menedzselési munkáinak végzését is.

A Factory nyerte a dm Facebook-tenderét

2012. július 05.
A Factory Creative Studio nyerte el a dm drogerie markt Facebook oldalának menedzselését. A dm drogerie markt a kétkörös tenderre 10 ügynökséget hívott meg, a második fordulóban már csak három cég versengett egymással.

A tenderre meghívott ügynökségeknek részletes kampánytervet kellett bemutatniuk, a dm Facebook-oldal stratégiájának kialakítására és megvalósítására vonatkozóan, valamint a terv elkészítése során törekedni kellett a briefben foglalt Facebook-alkalmazások elkészítésére és bemutatására.

A kampánynak a dm által képviselt, „Itt vagyok önmagam, itt vásárolok”  életérzéssel kell összhangban lennie és azt kell erősítenie, melynek a megbízó véleménye szerint a Factory kampányterve tökéletesen megfelelt.

A tenderen győztes szegedi kreatív ügynökség és szoftverfejlesztő vállalat feladata a teljes éves Facebook stratégia kialakítása, alkalmazások tervezése és fejlesztése.


A dm drogerie markt munkatársai a Factoryban:
Kanyó Roland, szortiment és PR menedzser,
Mikóczi Gabriella és Hosszu Alexandra PR asszisztensek

A szegedi ügynökség az elmúlt időszakban több megbízást kapott Facebook-oldalak készítésére és kampányok bonyolítására. Az ügynökség készítette a Garnier Hungary Facebook oldalát, valamint megtervezte és bonyolította a Garnier Fructis Men Facebook-játékot és a Garnier BB-kampányt. Ezen kívül az uniós támogatással megvalósuló Energiavámpír-kampány Facebook oldalát is elkészítette és működteti.


Heszegi András Senior Interactive Developer
válaszol a vendégek kérdéseire


A múlt héten a dm PR csapata „gyárlátogatással” egybekötött projektmegbeszélésre utazott Szegedre, a Factory irodaházába.
Miután a dm csapat megismerkedett a Factory-s teammel, a Facebook együttműködés kereteinek megtárgyalása mellett az első három hónap teendőire koncentráltunk és közösen ellátogattunk egy dm üzletbe is. Levezetésképp a kihagyhatatlan halászlé ebéd következett. A következő hónapokban aktív együttműködés mellett többször tartunk további személyes megbeszéléseket is.


Prezentáció

A megbízás 2012 júliusától 2013 szeptemberéig tart.  


 

 
Nadya Ichinomiya
Project Manager

SPE IT / TV Marketing
""Nagyra értékelem, hogy ez egy olyan projekt, ami a ti cégeteknek is fontos - a lenti megerősítésetek alapján. Azt kell mondanom, hogy ez a fajta partnerség, nagyon jó benyomást tett rám.""