Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Szájápolási kvíz a Colgatnek

2013. április 08.
Cégünk készítette el a Colgate szájápolási kvízt a dm drogerie markt Facebook oldalán. A kérdőív eredményei alapján a problémával rendelkezők egy nyereményjátékon vehetnek részt. A nyertesek ingyenesen tesztelhetik a Colgate speciális termékeit.  A játék 2013. április 04. és április 18. között zajlik a dm Magyarország Facebook oldalán.

A dm saját Facebook oldalán lehetővé teszi, hogy az üzletláncnál forgalmazott márkák a céggel közösen szervezzenek promóciókat, valamint bonyolítsanak nyereményjátékokat. Tavaly óta a Factory fejleszti és menedzseli a dm Facebook oldalán futó közös projekteket.





Születésnapi Facebook app a dm-nek

2013. április 03.
A Drogerie Markt Magyarország felkért bennünket a 20. születésnapi Facebook alkalmazásuk fejlesztésére.

Az alkalmazás a "20 éves a dm Timeline" nevet kapta. Az timeline-on , másnéven idővonalon az üzletlánc megalakulását és jelentősebb mérföldköveit képekkel követhetjük végig, szöveg kísérettel.

Az idővonal képeinek megtekintése után a felhasználók tesztelhetik tudásukat és figyelmüket. A kérdőív 20 kérdésének helyes megválaszolására 180 másodperc áll rendelkezére. A helyesen válaszolók egy nyereményjátékon vesznek részt.



Valentin napi Facebook app a DM-nek

2013. február 10.
A Drogerie Markt felkért minket valentin-napi Facebook alkalmazásuk fejlesztésére.

A képeslapküldővel a felhasználók személyre szabható kedvességgel lephették meg ismerőseiket: a kiválasztott sablonba beigazíthatták saját képeiket, valamint személyes üzenetükkel tehették egyedivé valentin-napi képeslapjukat, ami üzenőfalukon is megjelent.



Komisz Kórokozók alkalmazás a Colgate-nak

2012. szeptember 19.
A Factory Creative Studio Kft. készíti a Colgate „Komisz Kórokozók” kampányához a dm drogerie markt Facebook oldalán megjelenő nyereményjáték alkalmazást. A játékban résztvevők között minden munkanapon egy 10 ezer forint értékű Colgate ajándékcsomagot sorsolnak ki. A játék 2012. szeptember 17. és október 12. között zajlik a dm Magyarország Facebook oldalán.

A drogerie markt Facebook oldalának menedzselését egy többfordulós tenderen nyerte el pár hónapja a Factory Creative Studio, amely most újabb kooperációs megbízást hozott. Ezúttal a Colgate Komisz Kórokozók című kampányhoz készít nyereményjáték-alkalmazást a Factory csapata.



A ko-promóciós játékban résztvevőknek a dm üzletekben vásárolt, promóciós matricával ellátott Colgate fogkefék csomagolásában található egyedi azonosítókódot kell a dm Facebook oldalán futó alkalmazásban regisztrálniuk.

A dm Facebook oldalán teszi lehetővé, hogy az üzletláncnál forgalmazott márkák a céggel közösen szervezzenek promóciókat, valamint bonyolítsanak nyereményjátékokat. Mivel ez év júliusa óta a Factory menedzseli a dm Facebook oldalát, a szegedi ügynökség első kézből vállalja a közös promóciók fejlesztési és menedzselési munkáinak végzését is.

A Factory nyerte a dm Facebook-tenderét

2012. július 05.
A Factory Creative Studio nyerte el a dm drogerie markt Facebook oldalának menedzselését. A dm drogerie markt a kétkörös tenderre 10 ügynökséget hívott meg, a második fordulóban már csak három cég versengett egymással.

A tenderre meghívott ügynökségeknek részletes kampánytervet kellett bemutatniuk, a dm Facebook-oldal stratégiájának kialakítására és megvalósítására vonatkozóan, valamint a terv elkészítése során törekedni kellett a briefben foglalt Facebook-alkalmazások elkészítésére és bemutatására.

A kampánynak a dm által képviselt, „Itt vagyok önmagam, itt vásárolok”  életérzéssel kell összhangban lennie és azt kell erősítenie, melynek a megbízó véleménye szerint a Factory kampányterve tökéletesen megfelelt.

A tenderen győztes szegedi kreatív ügynökség és szoftverfejlesztő vállalat feladata a teljes éves Facebook stratégia kialakítása, alkalmazások tervezése és fejlesztése.


A dm drogerie markt munkatársai a Factoryban:
Kanyó Roland, szortiment és PR menedzser,
Mikóczi Gabriella és Hosszu Alexandra PR asszisztensek

A szegedi ügynökség az elmúlt időszakban több megbízást kapott Facebook-oldalak készítésére és kampányok bonyolítására. Az ügynökség készítette a Garnier Hungary Facebook oldalát, valamint megtervezte és bonyolította a Garnier Fructis Men Facebook-játékot és a Garnier BB-kampányt. Ezen kívül az uniós támogatással megvalósuló Energiavámpír-kampány Facebook oldalát is elkészítette és működteti.


Heszegi András Senior Interactive Developer
válaszol a vendégek kérdéseire


A múlt héten a dm PR csapata „gyárlátogatással” egybekötött projektmegbeszélésre utazott Szegedre, a Factory irodaházába.
Miután a dm csapat megismerkedett a Factory-s teammel, a Facebook együttműködés kereteinek megtárgyalása mellett az első három hónap teendőire koncentráltunk és közösen ellátogattunk egy dm üzletbe is. Levezetésképp a kihagyhatatlan halászlé ebéd következett. A következő hónapokban aktív együttműködés mellett többször tartunk további személyes megbeszéléseket is.


Prezentáció

A megbízás 2012 júliusától 2013 szeptemberéig tart.  


 

 
Lazareva Nadezda
Marketing manager

ООО «Кнорр-Бремзе Системы для Коммерческого Транспорта»/ LLC Knorr-Bremse Systems for Commercial Vehicles, Москва/ Moscow
"„Thank you all for very interesting meeting and wonderful time and for the warm hospitality you gave me at Szeged. I want to thank you for all you have done, and I hope that in future we will achieve mutually beneficial cooperation on many issues.”

(To Zsuzsa Mező Client Services Director, Andrea Széll Account Assistant, Tamas Barta Print Production and Traffic Manager and Eva Eső Nyemcsok Head of Communication and PR, after her first visit to Factory office)
"