Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Újítások a Farmit weboldalain

2011. október 19.
A héten  újabb frissítések történtek a www.farmit.net, www.farmit.hu és www.farmit.ru oldalakon.

Mindhárom farmit weboldal Közösségi Média megosztásokkal gazdagodott. A szokásos Facebook, Google Plus és Twitter ikonokon kívül a magyar weboldal az IWIW, az orosz oldal pedig a főként Oroszországban közkedvelt Vkontakte közösségi oldal megosztó funkcióival bővült.



A közösségi oldalak integrációján mellett mindhárom oldal fórumát kibővítettük egy személyes fórum profil kép megjelenítésével, illetve a fórumok nézetét ezentúl a felhasználó maga változtathatja. Ezen felül a szégyenlősebb felhasználók most már saját maguknak beállíthatott Fórumnévvel szerepelhetnek a Témák és Hozzászólások rengetegében.

A közösségi média támogatásán túl a mezőgazdasági és az üzleti életben érintett felhasználók új piaci információkat tekinthetnek meg az oldalon. A tavaly elkészült Chicagói Értéktőzsdei információkat megjelenítő oldalakon felül immáron a Londoni Értéktőzsdei adatok is rendelkezésre állnak. Az egyes tematikus főoldalakon a megfelelő piaci információs oldalra mutató, naprakészen frissülő grafikonokkal csalogatják a felhasználót az információs oldalra. Az adatokat Drupal fejlesztőink egy, az ügyfél által megvásárolt adatfolyamból összeválogatva, csoportosítva és grafikonokkal megjelenítve állítják elő a külön erre a célra fejlesztett modulcsoport segítségével.



Hamarosan a jelenlegi piaci információs szolgáltatás is újabb látványos és hasznos elemekkel bővül, addig is vetjük a kódot és aratjuk a sikert.

Farmit - kutatás

2008. december 13.
2008 novemberében felkérést kaptunk a Farmit Magyarország Kft.-től, hogy készítsük el és adjunk ajánlatot az általuk üzemeltetett tematikus agrárinformációs honlap 2009. évi marketing tervére. A tervezetünk sikeréért akkor vállalunk teljes garanciát, ha előzetesen rendelkezésünkre áll egy közvélemény kutatás, marketing kutatás eredménye. Ez eddig nem volt még indokolt mivel az oldal 2008 augusztusában indult. Javasoltuk a megbízónak, hogy január végén, február elején érdemes megcsinálni egy átfogó kutatást, még a mezőgazdasági szezonmunkák beindulása előtt.

A kutatás rövid leírása

Feladatunk az oldal regisztrált felhasználóinak lekérdezése volt.
A kutatás fő célja: megismerni a felhasználókat
  • felhasználók demográfiai összetétele
  • felhasználók igényeinek megismerése, milyen egyéb, eddig nem ismert igények merülnek fel a honlappal kapcsolatban, miről olvasnának szívesen, mely terület az, amelyről informálódnának a honlapon keresztül.

Módszertan

A megbízóval közösen kijelöltük a vizsgálat tárgyát és meghatároztuk a célját.
A vizsgálandó fogyasztók körének meghatározása: farmit .hu regisztrált felhasználói.
Meghatároztuk a mintavétel módját és a minta szükséges nagyságát.
A Factory Survey System online kérdőív rendszerrel a teljes regisztrált felhasználói kör számára kiküldésre kerül a kérdőív. Több mint 40%-os értékelhető válasz érkezett.

Megbízónkkal történő egyeztetést követően elkészítjük az alkalmazandó kérdőívet

Tesztcsoporttal próbatesztelést végzünk: – A cégen belül, illetve az ügyféllel közösen teszt kérdőívekkel ellenőrizzük a szoftvert.
A tesztelés során fölmerült hibákat kijavítjuk, a tapasztalatokat beépítjük a végleges kérdőívbe.
Lebonyolítjuk a megkérdezéseket.

Feldolgozzuk a beérkezett adatokat –
Interneten beérkező adatok összegyűjtése, rögzítése
A program a válaszok alapján elkészíti at összehasonlító táblázatokat.
A szabad szavas kérdéseknél a program által készített excellek segítségével dolgozzuk föl külön a kérdőíveket.

Elkészítjük a tanulmányt, illetve a javaslattételi dokumentumot, melyben a megrendelő által megfogalmazott kérdésekre válaszolunk vagy teszünk megoldási javaslatokat.

Elkészítjük a prezentációt és előkészítjük az értékelő megbeszélést. – Fontos, hogy mindez átfogó, lényegretörő, objektív bemutató legyen a begyűjtött adatok alapján.


 

 
Lazareva Nadezda
Marketing manager

ООО «Кнорр-Бремзе Системы для Коммерческого Транспорта»/ LLC Knorr-Bremse Systems for Commercial Vehicles, Москва/ Moscow
"„Thank you all for very interesting meeting and wonderful time and for the warm hospitality you gave me at Szeged. I want to thank you for all you have done, and I hope that in future we will achieve mutually beneficial cooperation on many issues.”

(To Zsuzsa Mező Client Services Director, Andrea Széll Account Assistant, Tamas Barta Print Production and Traffic Manager and Eva Eső Nyemcsok Head of Communication and PR, after her first visit to Factory office)
"