Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Vendégünk volt az HBO

2011. július 06.
A Factory egyik legrégebbi ügyfele az ügynökséget állandó megbízásokkal ellátó HBO Central Europe – amelyhez Magyarország, Cseh Köztársaság, Szlovákia, Lengyelország, Románia, Bulgária, Moldávia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Koszovó, Montenegró, Makedónia, Bosznia-Hercegovina - tartozik, budapesti központtal.



A HBO Central Europe 2005 óta ügyfele a Factorynak. Egyebek mellett a True Blood, Tudors, Pacific, Boardwalk Empire, Spartacus sorozatok regionális kommunikációját végezzük, a Factory készíti a sorozatokhoz kapcsolódó weboldalakat, játékokat, nyomtatott anyagokat, sajtó és outdoor médiamegjelenéseket. Ezen felül cégünk kreatív inputjainak segítségével készülnek el a régióban disztributálásra és megjelenésre kerülő elektronikus hírlevelek, sales kitet, corporate anyagok, best of kit-ek, valamint az HBO által rendezett eventek, sajtóesemények dekorációi, POS anyagai.



A sikeres vállalatot a Factory szoftverfejlesztési részlegének munkájával is segíti: felkérésükre készítettük el az elektonikus premiertervező rendszerüket. Az egyedülálló, Prágában üzemelő és általunk felügyelt szoftver segítségével, nyolc hatalmas televízión megjelenítve állítják össze a régióbeli országok összes HBO csatornájának programját egy évre előre.

A közkedvelt mozicsatorna négy munkatársa, Wirth-Schreiber Mónika regionális marketing menedzser, Poczkodi Andrea regionális marketing és PR koordinátor, valamint Sviatko Ádam és Tompa Robertina regionális marketing gyakornokok látogattak el hozzánk, hogy megnézzék a lassan hatvan alkalmazottnak helyet adó szegedi integrált ügynökség irodaházát, és jobban megismerjék munkafolyamatainkat, továbbá legújabb megbízásainkat. Vendégeinket Fábián Zsolt ügyvezető és kreatív igazgató, valamint Nógrádi Eszter ügyfélkapcsolati igazgató kalauzolta.



Spartacus presskit

2011. február 17.
Elkészítettük a Spartacus: Gods of the Arena  presskitjét a HBO Central Europe megrendelésére, keyart és brandbook alapján. Az HBO ezt küldi tovább a CE-hez tartozó országokba, ahol terveinket lokalizálják.



A press kit összesen hét elemből áll: DVD korong, DVD tok, CD korong, CD tok, DVD insert, DVD menü,
füzet.


Karácsonyi animáció az HBO-nak

2011. január 03.
Az HBO-nak készítettünk karácsonyi animációt zenével az elmúlt év végén, ez itt tekinthető meg: http://www.hbo-centraleurope.com/christmas2010/.

Az animáció teljes egészében 3d-s részlegünkön készült, míg a statikus verzió-t, amelyet az HBO e-mailben küldött el partnereinek, DTP-s kollégáink készítették. 




Boardwalk Empire microsite az HBO-nak

2010. december 16.
2010 az HBO számára egyértelműen a monumentális, hatalmas költségvetésű sorozatok éve volt. A The Pacific mellett a csatorna elkészítette Boardwalk Empire című, 1920-ban, a szesztilalom idején játszódó produkcióját, melynek a rendezéséhez megnyerték Martin Scorsesét, a gengszterfilmek keresztapját.



A Steve Buscemi főszereplésével leforgatott sorozat Atlantic Cityben játszódik, egy olyan korszakban, amikor a dekadencia, a vadság és a dugipia volt a legjellemzőbb az utcákon és a bárokban.
A Boardwalk Empire sikerét az is mutatja, hogy már az első, bevezető epizód után megrendelték a második évad gyártását. Az HBO Magyarország a Gengszterkorzó névre keresztelt alkotás első epizódját január 10-én, 21:20 órakor mutatja be.

A bemutatóhoz természetesen egy látványos weboldal is jár, amelynek dizájnját a Factory készítette. Az oldalon a rajongók megtalálhatnak minden fontos információt a Gengszterkorzóról - többek között interjúkat olvashatnak a sorozat készítőivel, ajánlókat nézhetnek meg az epizódokból, és háttérképeket is letölthetnek.

Külön érdekesség, hogy az év korábbi HBO gyártotta sikerprodukciójához, a The Pacifichez is a Factory készítette a microsite-ot.

Nemzetközi Emmy-díj az HBO dokumentumfilmjének

2010. december 08.


Az HBO Románia saját gyártású dokumentumfilmje nyerte a televízió Oscarjának is becézett díjat az idei, 38. Nemzetközi Emmy művészeti, kulturális kategóriájában (Arts Programming).

Alexander Nanau "Ion B. szerint a világ" című filmje Ion Bârlădeanu hajléktalan képzőművészről szól, aki kollázsaival vált ismertté - 2009-ben Andy Warhol és Marcel Duchamp munkái mellett állították ki alkotásait.

Az alkotás az első HBO által készített közép-európai dokumentumfilm, amelyet Emmyvel tüntettek ki. Több mint 30 fesztiválon szerepelt versenyfilmként.

Az HBO Magyarország a díj megnyeréséhez a Factory munkatársai által készített bannerekkel is gratulált. Ezúton gratulálunk mi is!

Spartacus játék egyedi naptárért

2010. július 02.
Partnerünk az HBO honlapján a Spartacus: Vér és homok c. sorozathoz kapcsolódó játék indult. A helyes választ adók közül tíz szerencsés egyedi Spartacus naptárat nyer. A naptárt és a sorozat minisite-ját a Factory tervezte.

HBO Spartacus - elkészült a weboldal

2010. június 01.
Egy előző posztunkban már bemutattuk a 3 részes Spartacus: Vér és homok c. sorozatnak készített naptárt. A sorozat indulásának napján az HBO publikálta a honlapot is, melynek grafikáit a Factory webgrafikusai készítettek.




HBO Spartacus

2010. május 19.
Az HBO csatornán 2010. június 1-étől indul a 13 részes Spartacus: Vér és homok c. sorozat. A beharangozó szerint az életre-halálra menő küzdelem, a szex és az ármánykodás kapja majd a főszerepet a gladiátor élelét elmesélő történetben.

A Factory az HBO megbízásából a sorozat weboldalának grafikáját, és egy, a sorozat főszereplőit megjelenítő naptárt tervezett.







A hős alakulat - új sorozat az HBO-n

2010. március 01.
2010. március 15-én indul az HBO új saját gyártású sorozata, a "The Pacific"- A hős alakulat. A 10 részes mini sorozat ötlete és megvalósítása Tom Hanks, Steven Spielberg és Gary Goetzman nevéhez fűződik.

Az HBO CE megbízásából a Factory Creative Studio készítette el a sorozat premierjének online és offline kampányát. Online részlegünk  valósította meg a teaser-oldalakat, azt a fórumot, ahol a rajongók és a nézők beszélgethetnek a sorozatról és azt a minisite-ot, amely a sorozattal kapcsolatos minden fontos információt (videok, önéletrajzok,  kérdések és válaszok a sorozatról stb.) tartalmaz.


Offline kommunikációs támogatásként grafikusaink Press Kit-et terveztek, ami CD/DVD-t, információs füzetet és mappát tartalmaz.


A kampány teljes időszakát flash bannerek támogatják.






Miss Plastic - A szikék szépe

2009. december 29.
Az HBO Magyarország saját gyártású dokumentumfilmje egy rendhagyó szépségverseny, a Miss Plastic Hungary 2009 kulisszái és társadalmi vonatkozásai mögé enged betekintést, és a „megcsinált”, gyakran műnek titulált nőkkel szembeni sztereotípiák megdöntésére  vállalkozik.
 
A film microsite-ját, keyart-ját és print anyagait a Factory készítette.



 

 
Paul Dinsmore
ügyvezető

Sony Pictures Television International
"[...] – Térjünk vissza a Factoryhoz: mivel rendelkeznek, amivel mások nem? – Mindenekelőtt a kivételes kreativitás, valamint a legújabb technikákban való jártasság és fejlesztési képességek teszik számunkra érdekessé ezt a céget. Korábban több flash alapú tematikus oldal, sorozatokat népszerűsítő microsite, valamint az ezekhez kapcsolódó online hirdetések kivitelezésére adtunk a szegedi társaságnak megbízást, most pedig sokkal nagyobb terveinket valósítják meg: szeretnénk, ha már nemcsak közép-európai oldalainkat fejlesztenék, hanem Európa más területeire is dolgoznának. Reméljük, még sokáig lehet segítségünkre ez a kivételes tudás – később akár globális munkák alkalmával is. [...] (http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/kreativitas_es_tudas_-_a_sony_szegeden___/2087436/)"