Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

A Factory szállította Garnier "Élvezd a Nyarat!" nyeremény-kerékpárjait

2012. október 10.
Júliusban indította a "Élvezd a Nyarat!" nyereményjátékát a L’ORÉAL Magyarország. A játékban azok vehettek részt, akik a promóció ideje alatt legalább 1499 Ft értékű Garnier terméket vásárolnak, majd a blokkon szereplő vásárlási időpontot és AP kódot feltöltötték a márka weboldalára, vagy beküldték sms-ben.

A beküldők között naponta egy darab, 47.900 Ft értékű Neuzer Venezia 6 típúsú női kerékpárt sorsoltak ki a játék időtartama alatt. A nyertesek hamarosan átveszik kétkerekűjüket, melyet a Factory designolt és biztosított.

A Garnier-kerékpárok nemcsak a vásárlók, de a Garnier és a Factory munkatársainak körében is nagy sikert arattak: több kolléga is rendelt magának az egyedi drótszamarakból.



A Factory Creative Studio 2011 óta dolgozik a L’ORÉAL Magyarország, eddig főként közösségi média kampánnyal járultunk hozzá ügyfelünk sikeréhez.

Facebook alkalmazást készítettünk a Garnier BB-kampányához

2012. május 29.
A Garnier nemrégiben vezette be új termékét, a BB – Beauty Balm – krémet a piacra. A Factory arra kapott megbízást, hogy egy stílusos BB-külsővel újítsa meg a Garnier Facebook oldalát. Ehhez egy új profilképet és egy új nyitóoldalt terveztünk.



A stílusos megjelenés mellé a Garnier Hungary szeretett volna egy hatásos Facebook kampányt is indítani.  Ezt egy terméktesztelő alkalmazással valósítottuk meg. Az alkalmazásnak köszönhetően az érdeklődők regisztrálhatták az adataikat és így indulhattak a sorsoláson, hogy az elsők között próbálhassák ki az új terméket. A felhasználók a regisztráció után véleményüket is megoszthatták a termékről.



Az újdonság gyorsan terjedt az interneten: amint megjelent egy felhasználó üzenőfalán a poszt, egy újabb felhasználó regisztrált vagy osztotta meg a tapasztalatait. A kampány kitűnő eredménnyel zárult: 4000 felhasználó regisztrált és like-olta a kampányt már az első héten.

Garnier Fructis Men Facebook játék

2011. szeptember 28.
Újabb sikeres projektet zártunk a L'Oréal Magyarország Kft.-vel. A Garnier Hungary Facebook oldalának elindulása óta a legjelentősebb online közösségi kampány a Fructis Men termékeket promotáló Facebook oldal, online játék és bannerkampány együttese. A koncepció kreatívjainak kidolgozásáért és megvalósításáért a Factory Creative Studio felelt.



A koncepció magját egy autóversenyzős flashjáték képezi, amelynek mindkét részét sikeresen teljesíteni kell ahhoz, hogy a játékos regisztrálhasson a fődíjért. A fődíj egy F3-as autó vezetése október 15-én a Nürburgringen. A játék a Garnier Hungary Facebook oldalán keresztül érhető el, amelyet ugyancsak mi készítettünk.



Az online termékpromóciót egy SMS-játék egészíti ki, amelynek lebonyolításáról a Publicis Magyarország gondoskodik. A projekt során szorosan együttműködtünk a Garnier International és a Publicis párizsi központjával. 

Garnier a Facebookon

2011. június 30.
Június végén indult el a Garnier Hungary oldala a Facebookon. A Factory feladata a kreatív tervezés volt: a brand guideline-oknak megfelelő, vidám, nyárias layoutokat terveztünk.



A cél a Garnier közösségszervező tevékenységének bemutatása volt, így azok az események és rendezvények kerültek fókuszba, amelyeken a Garnier jelen van. Örömmel látjuk, hogy indulása után egy héttel az oldalnak máris több mint 1600 követője van. A Facebook oldal kreatívjával összhangban készítettük el a Garnier Hungary YouTube csatorna skinjét is.

 

A kapcsolódó online kampány kétirányú volt, mivel a Facebook oldal indulása egybeesett a Garnier Invisi Mineral dezodor promóciójával. Két típusú kreatív készült el ennek kapcsán, egyik a közösséghez csatlakozásra buzdít, a másik pedig a termékkel ismertet meg.



Garnier Men Aréna

2010. június 11.
A Garnier első férfi izzadásgátló temékcsaládjának promotálását a 2010-es futball világbajnoksághoz kapcsolódó online kampánnyal tervezte megvalósítani. A termékcsalád online bevezető kampányát ügynökségünk készítette egy focis tippjáték köré építve. A kampányon a
Publicis Hungary-vel közösen dolgoztunk. A koncepciót a Publicis hozta, a Factory pedig a teljes grafikai és technikai kivitelezést végezte.



A játék lényege, hogy a Garnier Men Aréna oldalán a regisztráló felhasználó megtippelheti a meccsek eredményeit az általa megszabott téttel, illetve a VB győztesére, a döntő és elődöntő résztvevőire is fogadhat.



A játékban izgalma mellett értékes nyeremények reményében vesznek részt a foci rajongók.




A felhasználók csatlakozhatnak az oldalon létrehozott csapatokhoz, így egyénileg és csapatban is számít a teljesítményük. A rendszer a megtett tippek, a nyert fogadások, a csapatban résztvevők átlagai és egyéb szorzók alapján állítja fel az egyéni- és csapatlistákat.

Az összetett programozás mellett a vizuális megjelenés is igazodott a L’Oréal kifinomult világához. A kampányt a VB alatt folyamatosan kiemelt online felületeken megjelenő bannerek, interaktív fogadós bannerek, video- és bridge bannerek egészítették ki.

Ezen felül az online fociközvetítésen a videokhoz csatlakozó, 3D-s elemekkel felturbózott pre-roll-ok is stúdiónkban készültek. A nyeremény szpotok dizájnjához a webes alapelemeket használtuk fel, de a koncepció kialakítása a 2Ds elemek 3D-be való átültetésével az onair divíziónkon zajlott.
A soryboard-okkal, koncepciókkal, látványtervekkel a hangosításra kész 3Ds anyag leadásáig 5 munkanap állt rendelkezésre.

Kapcsolódó linkek:
Szétkattintott szpotok a SportGéza élő foci-vb közvetítésében



 

 
Török Ildikó
Human Resources KECT/CHRO

Knorr-Bremse Fékrendszerek Kft.
"„Ez a szupergyors munkamorál nagyon tetszik… Manapság ritka!”
(Ügyfelünk, a Knorr Bremse humánerőforrás-vezetője köszönte meg a gyors munkát Barta Tamásnak 2012 januárjában.)
"