Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Garnier BB kampány

2012. június 28.
A Garnier nemrégiben vezette be új termékét, a BB – Beauty Balm – krémet a piacra. A Factory arra kapott megbízást, hogy egy stílusos BB-külsővel újítsa meg a Garnier Facebook oldalát. Ehhez egy új profilképet és egy új nyitóoldalt terveztünk.



A stílusos megjelenés mellé a Garnier Hungary szeretett volna egy hatásos Facebook kampányt is indítani.  Ezt egy terméktesztelő alkalmazással valósítottuk meg. Az alkalmazásnak köszönhetően az érdeklődők regisztrálhatták az adataikat és így indulhattak a sorsoláson, hogy az elsők között próbálhassák ki az új terméket. A felhasználók a regisztráció után véleményüket is megoszthatták a termékről.



Az újdonság gyorsan terjedt az interneten: amint megjelent egy felhasználó üzenőfalán a poszt, egy újabb felhasználó regisztrált vagy osztotta meg a tapasztalatait. A kampány kitűnő eredménnyel zárult: 4000 felhasználó regisztrált és like-olta a kampányt már az első héten.

 
Kémeri Attila
művészeti vezető

Ördögszekér Vásárok és Fesztiválok
"Rendkívül kreatív, progresszív, s nem utolsó sorban jó arcokkal és arcnőkkel terhelt csapat! Friss, nyitott braintulajdonos ifjaknak ajánlom, olyanoknak, akik a 21. századi kommunikációs galaxisában szeretnének hajózni."