Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Garnier BB kampány

2012. június 28.
A Garnier nemrégiben vezette be új termékét, a BB – Beauty Balm – krémet a piacra. A Factory arra kapott megbízást, hogy egy stílusos BB-külsővel újítsa meg a Garnier Facebook oldalát. Ehhez egy új profilképet és egy új nyitóoldalt terveztünk.



A stílusos megjelenés mellé a Garnier Hungary szeretett volna egy hatásos Facebook kampányt is indítani.  Ezt egy terméktesztelő alkalmazással valósítottuk meg. Az alkalmazásnak köszönhetően az érdeklődők regisztrálhatták az adataikat és így indulhattak a sorsoláson, hogy az elsők között próbálhassák ki az új terméket. A felhasználók a regisztráció után véleményüket is megoszthatták a termékről.



Az újdonság gyorsan terjedt az interneten: amint megjelent egy felhasználó üzenőfalán a poszt, egy újabb felhasználó regisztrált vagy osztotta meg a tapasztalatait. A kampány kitűnő eredménnyel zárult: 4000 felhasználó regisztrált és like-olta a kampányt már az első héten.

 
Paul Dinsmore
ügyvezető

Sony Pictures Television International
"[...] – Térjünk vissza a Factoryhoz: mivel rendelkeznek, amivel mások nem? – Mindenekelőtt a kivételes kreativitás, valamint a legújabb technikákban való jártasság és fejlesztési képességek teszik számunkra érdekessé ezt a céget. Korábban több flash alapú tematikus oldal, sorozatokat népszerűsítő microsite, valamint az ezekhez kapcsolódó online hirdetések kivitelezésére adtunk a szegedi társaságnak megbízást, most pedig sokkal nagyobb terveinket valósítják meg: szeretnénk, ha már nemcsak közép-európai oldalainkat fejlesztenék, hanem Európa más területeire is dolgoznának. Reméljük, még sokáig lehet segítségünkre ez a kivételes tudás – később akár globális munkák alkalmával is. [...] (http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/kreativitas_es_tudas_-_a_sony_szegeden___/2087436/)"