Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Garnier BB kampány

2012. június 28.
A Garnier nemrégiben vezette be új termékét, a BB – Beauty Balm – krémet a piacra. A Factory arra kapott megbízást, hogy egy stílusos BB-külsővel újítsa meg a Garnier Facebook oldalát. Ehhez egy új profilképet és egy új nyitóoldalt terveztünk.



A stílusos megjelenés mellé a Garnier Hungary szeretett volna egy hatásos Facebook kampányt is indítani.  Ezt egy terméktesztelő alkalmazással valósítottuk meg. Az alkalmazásnak köszönhetően az érdeklődők regisztrálhatták az adataikat és így indulhattak a sorsoláson, hogy az elsők között próbálhassák ki az új terméket. A felhasználók a regisztráció után véleményüket is megoszthatták a termékről.



Az újdonság gyorsan terjedt az interneten: amint megjelent egy felhasználó üzenőfalán a poszt, egy újabb felhasználó regisztrált vagy osztotta meg a tapasztalatait. A kampány kitűnő eredménnyel zárult: 4000 felhasználó regisztrált és like-olta a kampányt már az első héten.

 
Irina Tilev
Marketing Manager, Networks Russia & CIS

Sony Pictures Europe House
"Bea - my compliments - this is a fantastic looking 1st draft, one of the best I've ever seen! I would like to share it with Mara and Tom tomorrow and get back to you with our joint feedback.

(Comment for Beatrix Bolla about the drafts of AXN Baltic brochure design)
"