Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Medikémia Zrt. ügynökségi megbízás

2007. november 16.
Magyarország legnagyobb hazai tulajdonú autóápolási, autóüzemeltetési termékeket gyártó vállalata 15 év után arculatváltás mellett döntött.

A Medikémia Zrt. 2007 tavaszán meghívásos pályázatot írt ki az első számú belföldi piacvezető, prémium kategóriás autóápolási márkájának arculat revitalizációjára. A termékcsalád jelenlegi egységes arculata 1993-óta található meg az ország valamennyi autós értékesítési csatornájában.

A grafikai megújítás közel 100 termékgrafikát érint. Ezek csomagolóanyagai között alumínium és acéllemez aeroszol palackok, alumínium tubusok, hengeres acéllemez dobozok, műanyag flakonok és kannák, valamint ezekre ragasztható öntapadó címkék is találhatók.

Cégünkkel a vállalt hosszú távú szerződést kötött, és így a Medikémia többi termékeinek kreatív tervezésében is részt veszünk a jövőben.

A megújított Perevent család első tagjai a téli szezonban már megjelennek a hazai és a környező országok piacain.

 
Witzl Tamás
ügyvezető

Farmit Hungária Kft.
"
A Farmit projekt indulásakor fontos volt számunkra, hogy a brand kialakításától kezdve az összes online és offline marketing-kommunikációs eszközünk megbízható minőségben, hazai műhelyben készüljön.
Arculati elemek, céges nyomtatványok, sajtóhirdetések és PR cikkek, videók, elektronikus hírlevelek, online hirdetési kampányok valamint számos, a háttérben folyamatosan futó szolgáltatás lett az együttműködés eredménye.
A Factory széles szolgáltatási portfoliójával, kreatív ötleteivel és rugalmas munkavégzésével bebizonyította, hogy jól választottunk. Fontos erénynek tartom, hogy a legújabb technikai fogásokat és trendeket is ismerő kollégák a hagyományosabb piacok kommunikációs környezetében is megállják a helyüket, és folyamatosan képesek kiemelkedő teljesítményre.
"