Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Termékbevezetési kampány – Nimm2

2009. január 22.
Cégünk decemberben nyert megbízást a Storck Hungaria Kft.-től a Nimm2 cukorkák bevezetését támogató kampányra. Feladatunk a kommunikációs eszközök megtervezése és a METRO áruházakban folyó eladásösztönző kampány játékmenetének kidolgozása volt. A program hamarosan startol, és bízunk benne, hogy Ügyfelünk részére meghozza a várt eredményt.

 
Witzl Tamás
ügyvezető

Farmit Hungária Kft.
"
A Farmit projekt indulásakor fontos volt számunkra, hogy a brand kialakításától kezdve az összes online és offline marketing-kommunikációs eszközünk megbízható minőségben, hazai műhelyben készüljön.
Arculati elemek, céges nyomtatványok, sajtóhirdetések és PR cikkek, videók, elektronikus hírlevelek, online hirdetési kampányok valamint számos, a háttérben folyamatosan futó szolgáltatás lett az együttműködés eredménye.
A Factory széles szolgáltatási portfoliójával, kreatív ötleteivel és rugalmas munkavégzésével bebizonyította, hogy jól választottunk. Fontos erénynek tartom, hogy a legújabb technikai fogásokat és trendeket is ismerő kollégák a hagyományosabb piacok kommunikációs környezetében is megállják a helyüket, és folyamatosan képesek kiemelkedő teljesítményre.
"