Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

HBO True Blood microsite

2009. február 11.
Az HBO februárban kezdi vetíteni az Amerikában tavaly indult új, saját gyártású sorozatát, True Blood – Inni és élni hagyni címmel. Az egy amerikai kisvárosba kerülő vámpírok életén keresztül a tolerancia kérdését középpontba állító sorozat online kommunikációjára cégünk kapott megbízást.
Ennek keretében Közép Európa 9 országában microsite-ot indítottunk, melynek érdekessége, hogy két változatban készült: nappal világos megjelenéssel, éjszaka pedig sötétben jelenik meg.

A microsite-ra épülve közösségépítő oldal is indul: a látogatók a sorozatban szereplő két bár valamelyikébe lépve ízelítőt kaphatnak a kivárosi emberek és vámpírok életéből, valamint hozzáférhetnek a közösségi oldal legfrissebb tartalmaihoz, amiket teljes egészében regisztráció után érhetnek el.
A bárok kialakítása során számos új lehetőséget próbáltunk ki:
Gyors szereplőválogatás után forgatást szerveztünk, ahol a bár vendégeinek mozgását green boxban rögzítettük. Ezután a motion designerek és flash fejlesztők illesztették a szereplőket az előzetes látványterveken megjelenő bárokba, ahol mindegyikük egy-egy tartlomtípusra hívja fel a figyelmet.

True Blood - Inni és élni hagyni

 
Irina Tilev
Marketing Manager, Networks Russia & CIS

Sony Pictures Europe House
"You are simply SUPER STARS!!!
THANK YOU!!
They all look and work great!!!!
(Comment for Diana Lakatos about the Tudor banners)
"