Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

HBO True Blood microsite

2009. február 11.
Az HBO februárban kezdi vetíteni az Amerikában tavaly indult új, saját gyártású sorozatát, True Blood – Inni és élni hagyni címmel. Az egy amerikai kisvárosba kerülő vámpírok életén keresztül a tolerancia kérdését középpontba állító sorozat online kommunikációjára cégünk kapott megbízást.
Ennek keretében Közép Európa 9 országában microsite-ot indítottunk, melynek érdekessége, hogy két változatban készült: nappal világos megjelenéssel, éjszaka pedig sötétben jelenik meg.

A microsite-ra épülve közösségépítő oldal is indul: a látogatók a sorozatban szereplő két bár valamelyikébe lépve ízelítőt kaphatnak a kivárosi emberek és vámpírok életéből, valamint hozzáférhetnek a közösségi oldal legfrissebb tartalmaihoz, amiket teljes egészében regisztráció után érhetnek el.
A bárok kialakítása során számos új lehetőséget próbáltunk ki:
Gyors szereplőválogatás után forgatást szerveztünk, ahol a bár vendégeinek mozgását green boxban rögzítettük. Ezután a motion designerek és flash fejlesztők illesztették a szereplőket az előzetes látványterveken megjelenő bárokba, ahol mindegyikük egy-egy tartlomtípusra hívja fel a figyelmet.

True Blood - Inni és élni hagyni

 
Szabari Dóra
marketing főmunkatárs

Égáz-Dégáz Zrt.
"Társaságunk már több éve áll együttműködésben a Factory Creative Studio-val. Többnyire kommunikációs anyagok grafikai tervezése és nyomtatása kapcsán dolgozunk együtt, de ezenkívül megmutatták tudásukat az elektronikus hírlevél szerkesztése és működtetése terén is. Számunkra fontos, hogy üzeneteinket igényes és magas színvonalon jutassuk el Ügyfeleink részére. Ebben áll rendelkezésünkre a Factory Creative Studio. S végül, de nem utolsó sorban a csapat munkája rugalmas, kreatív és gyors, ami elengedhetetlen szempont egy ügynökség sikeres működéséhez. "