Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

AXN tavaszi online kampány

2009. március 03.
Az AXN csatorna tavasszal új sorozataira koncentrál, ennek keretében cégünket kérte fel a kampány online feladatainak ellátására Kelet-Európában.
A kapmány jelmondata: Légy Te is sorozatszakértő! Feladatunk középpontjában egy online nyereményjáték létrehozása áll: a regisztrált felhasználóknak hetente kell megválaszolniuk a sorozatok  – Dr. House és CSI:NY – legfrissebb részeihez kapcsolódó kérdéseket, a legjobbak a végén értékes SONY ajándékokat nyerhetnek.
A site-on kívül a kampányt bannerekkel támogatjuk 4 országban.

Légy Te is sorozatszakértő!
 
Witzl Tamás
ügyvezető

Farmit Hungária Kft.
"
A Farmit projekt indulásakor fontos volt számunkra, hogy a brand kialakításától kezdve az összes online és offline marketing-kommunikációs eszközünk megbízható minőségben, hazai műhelyben készüljön.
Arculati elemek, céges nyomtatványok, sajtóhirdetések és PR cikkek, videók, elektronikus hírlevelek, online hirdetési kampányok valamint számos, a háttérben folyamatosan futó szolgáltatás lett az együttműködés eredménye.
A Factory széles szolgáltatási portfoliójával, kreatív ötleteivel és rugalmas munkavégzésével bebizonyította, hogy jól választottunk. Fontos erénynek tartom, hogy a legújabb technikai fogásokat és trendeket is ismerő kollégák a hagyományosabb piacok kommunikációs környezetében is megállják a helyüket, és folyamatosan képesek kiemelkedő teljesítményre.
"