Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Termékbevezetési kampány - Nimm2 gumicukor

2009. július 01.

Ismét új terméket vezet be a magyar piacra a Storck Hungaria Kft. A decemberi közös munka után a cég ismét a Factory-t választotta a Nimm2 gumicukor-kampány kommunikációs eszközeinek, az eladásösztönző játék menetének és a kapcsolódó kisebb weboldal megvalósítására.

 
Mayer Róbert
marketing és értékesítési igazgató

Medikémia Zrt.
"A Factory Kft-vel több mint két éve működünk együtt, elsősorban termékarculat tervezés területén. Pályázati úton a Factory-ra esett a választásunk piacvezető márkánk, a több mint 100 tagú PREVENT autóápolási, autóüzemeltetési termékcsalád komplex arculatmegújítási projektjének kivitelezésében. Amiben a Factory a legjobb, az a kreativitás, minőségi színvonal."