Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Bunny Nach 8 - második fázis

2010. október 13.
Az AXN Germany ötlete az volt, hogy az este 8 után sugárzott műsorokat érdekesebbé teszik a férfi nézők számára. A műsorok felkonferálásával segítenek a nézőnek dönteni, hogy melyik műsort válassza, miről fog szólni a film. Ezért úgy döntöttek, az adott hónap play mate-je fogja felkonferálni ezeket. Rendkívül komplex, nagy kihívást jelentő feladatot kapott a Factory: elkészítettük a stúdió design-ját, a logót, az opener és closer animációkat, valamint névtáblákat terveztünk a play mate-eknek. A Factory On air stábja készítette a fényfüggönyt, és elkészítettük a hátteret is ahhoz a részhez, amikor a nyuszilány bejön a stúdióba, miközben a rajongóknak csak a sziluettje látszik.
Három különböző irányvonalban gondolkodtunk, az egyikben konzervatív, szigorú stílust képzeltünk el, a második elképzelésünk volt a candy, a harmadik - amit végül az AXN elfogadott - egy nagyon elegáns megoldásokat magába foglaló terv volt.  A munka első fázisával elkészültünk, a második fázisban a forgatásokról készülő werkfilmeket helyezzük el az axntv.de/bunnynach8 honlapon, amelynek készítését már elkezdtük. Ide kerül majd fel egy naptároldal is a havi kiemelt filmekkel.
A megrendelő elvárása az volt, hogy használjuk a Bunny Nach 8 brandingjét, de utaljunk arra is, hogy a műsorvezetőket a férfiak körében oly népszerű Playboy magazin biztosítja.



 
Irina Tilev
Marketing Manager, Networks Russia & CIS

Sony Pictures Television International
""Thank you for the diligent work on this project- much appreciated!"
(Comment for Diana Lakatos about the Tudor project)
"