Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Garnier a Facebookon

2011. június 30.
Június végén indult el a Garnier Hungary oldala a Facebookon. A Factory feladata a kreatív tervezés volt: a brand guideline-oknak megfelelő, vidám, nyárias layoutokat terveztünk.



A cél a Garnier közösségszervező tevékenységének bemutatása volt, így azok az események és rendezvények kerültek fókuszba, amelyeken a Garnier jelen van. Örömmel látjuk, hogy indulása után egy héttel az oldalnak máris több mint 1600 követője van. A Facebook oldal kreatívjával összhangban készítettük el a Garnier Hungary YouTube csatorna skinjét is.

 

A kapcsolódó online kampány kétirányú volt, mivel a Facebook oldal indulása egybeesett a Garnier Invisi Mineral dezodor promóciójával. Két típusú kreatív készült el ennek kapcsán, egyik a közösséghez csatlakozásra buzdít, a másik pedig a termékkel ismertet meg.


 
Danielle Corey
director, Digital Content Development

SPT
"I have really enjoyed working with you too. I have worked with several “offshore” companies and Factory has been one of the most professional and thorough. It is always a little tricky to get beyond the time difference and language difference, but your team does a very good job. Thank you for that."