Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Garnier a Facebookon

2011. június 30.
Június végén indult el a Garnier Hungary oldala a Facebookon. A Factory feladata a kreatív tervezés volt: a brand guideline-oknak megfelelő, vidám, nyárias layoutokat terveztünk.



A cél a Garnier közösségszervező tevékenységének bemutatása volt, így azok az események és rendezvények kerültek fókuszba, amelyeken a Garnier jelen van. Örömmel látjuk, hogy indulása után egy héttel az oldalnak máris több mint 1600 követője van. A Facebook oldal kreatívjával összhangban készítettük el a Garnier Hungary YouTube csatorna skinjét is.

 

A kapcsolódó online kampány kétirányú volt, mivel a Facebook oldal indulása egybeesett a Garnier Invisi Mineral dezodor promóciójával. Két típusú kreatív készült el ennek kapcsán, egyik a közösséghez csatlakozásra buzdít, a másik pedig a termékkel ismertet meg.


 
Irina Tilev
Marketing Manager, Networks Russia & CIS

Sony Pictures Europe House
"Bea - my compliments - this is a fantastic looking 1st draft, one of the best I've ever seen! I would like to share it with Mara and Tom tomorrow and get back to you with our joint feedback.

(Comment for Beatrix Bolla about the drafts of AXN Baltic brochure design)
"