Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Nurmi 2011 - arculat, logó, weboldal a Yarának

2011. június 01.


A finn Yara Suomi Oy műtrágya-gyártó cég 2011. augusztus 11-én rendezi meg Nurmi 2011 elnevezésű rendezvényét a finn tejtermelő farmerek számára.

A Yara mellett 3 fő kiállító műtrágyagyártó cég közel 3.000 mezőgazdát vár a főváros Helsinkitől 500 kilométerre található Ylivieska melletti mezőre. Finnország 13.000 tejtermelő gazdájának 60%-az ország középterületein, a rendezvény 200 km-es körzetében él.

A Factory tervezte a rendezvény arculatát és logóját, illetve a rendezvényt promotáló flash weboldalt. Az oldalra látogatók elolvashatják a Nurmi 2011-hez kapcsolódó híreket, programokat, videókat és galériákat nézegethetnek.
 

A távolról érkezőknek segítséget nyújt az oldalba épített térkép is, amin pontosan meg lehet tervezni az autóval történő utazást is.

Hogy a várakozással teli pillanatok is kellemesen teljenek, a Factory flash játékot is készített, amelyben traktorral kell elkapni a Yara feliratú műtrágya-zsákokat, és minél nagyobb területet betrágyázni. www.nurmi2011.fi/game 


 
 
Witzl Tamás
ügyvezető

Farmit Hungária Kft.
"
A Farmit projekt indulásakor fontos volt számunkra, hogy a brand kialakításától kezdve az összes online és offline marketing-kommunikációs eszközünk megbízható minőségben, hazai műhelyben készüljön.
Arculati elemek, céges nyomtatványok, sajtóhirdetések és PR cikkek, videók, elektronikus hírlevelek, online hirdetési kampányok valamint számos, a háttérben folyamatosan futó szolgáltatás lett az együttműködés eredménye.
A Factory széles szolgáltatási portfoliójával, kreatív ötleteivel és rugalmas munkavégzésével bebizonyította, hogy jól választottunk. Fontos erénynek tartom, hogy a legújabb technikai fogásokat és trendeket is ismerő kollégák a hagyományosabb piacok kommunikációs környezetében is megállják a helyüket, és folyamatosan képesek kiemelkedő teljesítményre.
"