Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Új Ad Sales weboldal a Sony Pictures-nek: megújított struktúra, frissebb tartalom

2011. december 14.
Tavaly készült el a Sony Pictures Television Networks európai részlege számára az a flash microsite, amely az online területen hirdetőket célozza meg. Az oldal célja az, hogy bemutassa az SPT csatornákat, műsorbeosztását, célközönségét – ezáltal segítve a hirdetők tájékozódását.



Az elmúlt egy évben számos változás történt: új csatornák indultak, növekedett a csatornák nézettsége, ezért meg kellett újítani az kezdőlap struktúráját és frissíteni kellett az oldal tartalmát is.

A főoldal megújításában a feladat az volt, hogy olyan új dizájnt alakítsunk ki, amely megőrzi az eredetivel való folyamatosságát, mindemellett dinamikusan bővíthetővé teszi az oldalt, további új csatornák egyszerű felvitelét lehetővé téve.

Három koncepciót dolgoztunk ki az ügyfél számára, amelyből a jelenleg az oldalon látható változatot valósította meg - ez látványos, ugyanakkor áttekinthető módon mutatja be a csatornákat: az főoldal kitölti a teljes oldalszélességet, illetve a csatorna screenek annak függvényében méreteződnek át, hogy mekkora a bönégészőablak mérete. Ezzel a megoldással nemcsak a csatornák bővíthetőségének problémáját sikerült megoldani, hanem a felhasználói élmény egységesítését is: minden felhasználóhoz ugyanazok az információk jutnak el, attól függetlenül, hogy milyen felbontású és minőségű monitoron nézi a weboldalt.

 
Lazareva Nadezda
Marketing manager

ООО «Кнорр-Бремзе Системы для Коммерческого Транспорта»/ LLC Knorr-Bremse Systems for Commercial Vehicles, Москва/ Moscow
"„Thank you all for very interesting meeting and wonderful time and for the warm hospitality you gave me at Szeged. I want to thank you for all you have done, and I hope that in future we will achieve mutually beneficial cooperation on many issues.”

(To Zsuzsa Mező Client Services Director, Andrea Széll Account Assistant, Tamas Barta Print Production and Traffic Manager and Eva Eső Nyemcsok Head of Communication and PR, after her first visit to Factory office)
"