Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Facebook alkalmazást készítettünk a Garnier BB-kampányához

2012. május 29.
A Garnier nemrégiben vezette be új termékét, a BB – Beauty Balm – krémet a piacra. A Factory arra kapott megbízást, hogy egy stílusos BB-külsővel újítsa meg a Garnier Facebook oldalát. Ehhez egy új profilképet és egy új nyitóoldalt terveztünk.



A stílusos megjelenés mellé a Garnier Hungary szeretett volna egy hatásos Facebook kampányt is indítani.  Ezt egy terméktesztelő alkalmazással valósítottuk meg. Az alkalmazásnak köszönhetően az érdeklődők regisztrálhatták az adataikat és így indulhattak a sorsoláson, hogy az elsők között próbálhassák ki az új terméket. A felhasználók a regisztráció után véleményüket is megoszthatták a termékről.



Az újdonság gyorsan terjedt az interneten: amint megjelent egy felhasználó üzenőfalán a poszt, egy újabb felhasználó regisztrált vagy osztotta meg a tapasztalatait. A kampány kitűnő eredménnyel zárult: 4000 felhasználó regisztrált és like-olta a kampányt már az első héten.
 
Elena Trudoljubova
marketing vezető

GAZ, Oroszország
"„Спасибо большое!
Кнорр-Бремзе как всегда «на высоте» в том числе и по части рождественских/новогодних поздравлений!”
 
Köszönöm szépen! A Knorr Bremse szokás szerint hozta a tőle megszokott minőséget, beleértve a karácsonyi/újévi üdvözletet is.

(Ügyfelünk, a Knorr Bremse továbbította orosz partnerének üzentetét Barta Tamásnak a nekik gyártott karácsonyi e-card kapcsán 2011. decemberében.)
"