Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Da Vinci Learning: On-air

2013. július 01.


Örömmel publikáljuk a tavaly befejezett, és most globálisan adásba került új arculatból készített válogatásunk. Hamarosan az ázsiai piacon is ezt láthatják majd a gyerekek. És persze a Da Vinci Learning minden más eleme itt készült. Nehéz menet volt, de így utólag már nagyon büszkék vagyunk rá.

Új ügyfél, új lehetőség a bizonyításra

2013. május 17.
Örömmel jelentjük be, hogy a Factory lett az AkzoNobel magyarországi kommunikációs tanácsadó és közösségi média ügynöksége.
Mintegy egy éves tárgyalás sorozatot követően májustól folyamatosan megújul vezető márkáik jelenléte. A világ vezető festékipari konszernje rangjához méltó módon fogja támogatni termékeihez hű és leendő vásárlóit, viszonteladóit. Ebben fogunk legjobb tudásunkkal segíteni nekik.

Szájápolási kvíz a Colgatnek

2013. április 08.
Cégünk készítette el a Colgate szájápolási kvízt a dm drogerie markt Facebook oldalán. A kérdőív eredményei alapján a problémával rendelkezők egy nyereményjátékon vehetnek részt. A nyertesek ingyenesen tesztelhetik a Colgate speciális termékeit.  A játék 2013. április 04. és április 18. között zajlik a dm Magyarország Facebook oldalán.

A dm saját Facebook oldalán lehetővé teszi, hogy az üzletláncnál forgalmazott márkák a céggel közösen szervezzenek promóciókat, valamint bonyolítsanak nyereményjátékokat. Tavaly óta a Factory fejleszti és menedzseli a dm Facebook oldalán futó közös projekteket.





Születésnapi Facebook app a dm-nek

2013. április 03.
A Drogerie Markt Magyarország felkért bennünket a 20. születésnapi Facebook alkalmazásuk fejlesztésére.

Az alkalmazás a "20 éves a dm Timeline" nevet kapta. Az timeline-on , másnéven idővonalon az üzletlánc megalakulását és jelentősebb mérföldköveit képekkel követhetjük végig, szöveg kísérettel.

Az idővonal képeinek megtekintése után a felhasználók tesztelhetik tudásukat és figyelmüket. A kérdőív 20 kérdésének helyes megválaszolására 180 másodperc áll rendelkezére. A helyesen válaszolók egy nyereményjátékon vesznek részt.



Valentin napi Facebook app a DM-nek

2013. február 10.
A Drogerie Markt felkért minket valentin-napi Facebook alkalmazásuk fejlesztésére.

A képeslapküldővel a felhasználók személyre szabható kedvességgel lephették meg ismerőseiket: a kiválasztott sablonba beigazíthatták saját képeiket, valamint személyes üzenetükkel tehették egyedivé valentin-napi képeslapjukat, ami üzenőfalukon is megjelent.



YARA - Flash játék asztali alkalmazásként szimulátorra

2013. február 04.
A Yara Suomi Oy-nak korábban fejlesztett online Flash játék mostantól asztali alkalmazásként is elérhető a Factory fejlesztőinek köszönhetően.

A játékot a műtrágya- és növényvédőszer-gyártó cég saját fejlesztésű szimulátorára készítettük el. A játékot klónozott képernyőn jelenítettük meg, adataikat a szimulátor ülés karfáján elhelyezett érintőképernyős kijelzőn megjelenített virtuális billentyűzet segítségével adhatták meg a játékosok, míg a játék maga szélesvásznú képernyőn került megjelenítésre. A traktor irányítását Logitech kormány és gázpedál segítségével oldották meg a fejlesztők.

Az elkészült játékot és a szimulátort nem hétköznapi helyszínen mutatták be: a Yara disztribúciós kampányok lebonyolítására indított, Finnország és Svédország között közlekedő hajóján leplezték le az új fejlesztésünket.

CE Glass Industries Image kiadvány

2012. november 12.
2012 jelentős év volt a CE Glass Industries életében. Birtokba vehették az új épületüket, amely Közép-Európa egyik legmodernebb gyártókomplexuma.

Ebből a jeles alkalomból egy új megjelenésű image katalógus készítésére kaptunk megbízást. Munkánk az új gyártócsarnok és irodaépület fotózásával indult. A grafikai koncepció kialakítása és a kiadvány nyomdai kivitelezése is a feladatunk része volt.

A CE Glass Industries régi ügyfelünk, többek között cégünk végezte két éve a cég arculatának megújítást, amely magában foglalta a Tények tükrében című kiadvány elkészítését is.




Balástyai csatornázási projekt – nyitórendezvény

2012. október 12.
A balástyai szennyvízcsatornázási és szennyvíztisztítási beruházás nyitó rendezvényét 2012. október 6-án, szombaton tartották a település sportcsarnokában. A Kohéziós Alapból finanszírozott pojekt költségeit 82 százalékban az Európai Unió állja. A nyitó rendezvényen Ujvári László polgármester elmondta: a beruházás Balástyán 500 ingatlant érint, 3 átemelőtelep épül, 1300 méter vezetéket fektetnek le és korszerűsítik a szennyvíztisztító telepet.



A kivitelezőt képviselő Bartucz Tibor, a PROBART Kft. ügyvezetője beszédében türelmet kért a lakosságtól, ugyanakkor ígérte: igyekezni fognak, hogy a munkálatok a lehető legkisebb mértékben zavarják a lakosságot.

A KEOP 1.2.0/2F/09 kódszámú Balástya község szennyvízcsatornázási hálózatának bővítése és a szennyvíztisztítási rendszer korszerűsítése projekt a Kohéziós Alap társfinanszírozásával valósul meg, összköltsége 962 millió 900 099 forint. Az uniós támogatás aránya 82%.



A projekt kedvezményezettje Balástya Község Önkormányzata, a kivitelezést a PROBART Kft. végzi, a FIDIC Mérnök feladatokat Körös-Road Mérnöki Tervező, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. látja el, a beruházás projektmenedzsmentjéért a  Forrás Unió Kft. felel, a PR és kommunikációs tájékoztatást a Factory Creative Studio Kft. végzi.



A projekt nyitó rendezvényt is ügynökségünk szervezte és bonyolította, emellett elkészítettük a beruházásról tájékoztató honlapot, a lakosságot tájékoztató szórólapokat ügynökségünk tervezi és gyártja, valamint mi készítjük a projekt fotódokumentációját is.





A Factory szállította Garnier "Élvezd a Nyarat!" nyeremény-kerékpárjait

2012. október 10.
Júliusban indította a "Élvezd a Nyarat!" nyereményjátékát a L’ORÉAL Magyarország. A játékban azok vehettek részt, akik a promóció ideje alatt legalább 1499 Ft értékű Garnier terméket vásárolnak, majd a blokkon szereplő vásárlási időpontot és AP kódot feltöltötték a márka weboldalára, vagy beküldték sms-ben.

A beküldők között naponta egy darab, 47.900 Ft értékű Neuzer Venezia 6 típúsú női kerékpárt sorsoltak ki a játék időtartama alatt. A nyertesek hamarosan átveszik kétkerekűjüket, melyet a Factory designolt és biztosított.

A Garnier-kerékpárok nemcsak a vásárlók, de a Garnier és a Factory munkatársainak körében is nagy sikert arattak: több kolléga is rendelt magának az egyedi drótszamarakból.



A Factory Creative Studio 2011 óta dolgozik a L’ORÉAL Magyarország, eddig főként közösségi média kampánnyal járultunk hozzá ügyfelünk sikeréhez.

Minifesztivál a régi zsinagógában

2012. október 04.


A Thealter nyári fesztivál után idén is őszi kollekcióval és minifesztivállal várja a színházkedvelő közönséget a MASZK Egyesület. Az őszi kollekció programja között szerepelt egyebek mellett Örkény István Tóték című darabja, és a Közép-Európa Táncszínház Pyramidonja is.



A Thealter U21 pluszt október 10. és 14. között rendezik meg, szintén a régi zsinagógában (link). A fesztvál a hazai és határon túli utánpótlásnak - művészeti gimnazistáknak és főiskolásoknak -  biztosít bemutatkozási lehetőséget. 

A Maszk Egyesület évek óta ügyfelünk, a Factory ProBono programjából is támogatja a szervezetet.


 

 
Witzl Tamás
ügyvezető

Farmit Hungária Kft.
"
A Farmit projekt indulásakor fontos volt számunkra, hogy a brand kialakításától kezdve az összes online és offline marketing-kommunikációs eszközünk megbízható minőségben, hazai műhelyben készüljön.
Arculati elemek, céges nyomtatványok, sajtóhirdetések és PR cikkek, videók, elektronikus hírlevelek, online hirdetési kampányok valamint számos, a háttérben folyamatosan futó szolgáltatás lett az együttműködés eredménye.
A Factory széles szolgáltatási portfoliójával, kreatív ötleteivel és rugalmas munkavégzésével bebizonyította, hogy jól választottunk. Fontos erénynek tartom, hogy a legújabb technikai fogásokat és trendeket is ismerő kollégák a hagyományosabb piacok kommunikációs környezetében is megállják a helyüket, és folyamatosan képesek kiemelkedő teljesítményre.
"