Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Da Vinci Learning: On-air

2013. július 01.


Örömmel publikáljuk a tavaly befejezett, és most globálisan adásba került új arculatból készített válogatásunk. Hamarosan az ázsiai piacon is ezt láthatják majd a gyerekek. És persze a Da Vinci Learning minden más eleme itt készült. Nehéz menet volt, de így utólag már nagyon büszkék vagyunk rá.

Új ügyfél, új lehetőség a bizonyításra

2013. május 17.
Örömmel jelentjük be, hogy a Factory lett az AkzoNobel magyarországi kommunikációs tanácsadó és közösségi média ügynöksége.
Mintegy egy éves tárgyalás sorozatot követően májustól folyamatosan megújul vezető márkáik jelenléte. A világ vezető festékipari konszernje rangjához méltó módon fogja támogatni termékeihez hű és leendő vásárlóit, viszonteladóit. Ebben fogunk legjobb tudásunkkal segíteni nekik.

Szájápolási kvíz a Colgatnek

2013. április 08.
Cégünk készítette el a Colgate szájápolási kvízt a dm drogerie markt Facebook oldalán. A kérdőív eredményei alapján a problémával rendelkezők egy nyereményjátékon vehetnek részt. A nyertesek ingyenesen tesztelhetik a Colgate speciális termékeit.  A játék 2013. április 04. és április 18. között zajlik a dm Magyarország Facebook oldalán.

A dm saját Facebook oldalán lehetővé teszi, hogy az üzletláncnál forgalmazott márkák a céggel közösen szervezzenek promóciókat, valamint bonyolítsanak nyereményjátékokat. Tavaly óta a Factory fejleszti és menedzseli a dm Facebook oldalán futó közös projekteket.





Születésnapi Facebook app a dm-nek

2013. április 03.
A Drogerie Markt Magyarország felkért bennünket a 20. születésnapi Facebook alkalmazásuk fejlesztésére.

Az alkalmazás a "20 éves a dm Timeline" nevet kapta. Az timeline-on , másnéven idővonalon az üzletlánc megalakulását és jelentősebb mérföldköveit képekkel követhetjük végig, szöveg kísérettel.

Az idővonal képeinek megtekintése után a felhasználók tesztelhetik tudásukat és figyelmüket. A kérdőív 20 kérdésének helyes megválaszolására 180 másodperc áll rendelkezére. A helyesen válaszolók egy nyereményjátékon vesznek részt.



Valentin napi Facebook app a DM-nek

2013. február 10.
A Drogerie Markt felkért minket valentin-napi Facebook alkalmazásuk fejlesztésére.

A képeslapküldővel a felhasználók személyre szabható kedvességgel lephették meg ismerőseiket: a kiválasztott sablonba beigazíthatták saját képeiket, valamint személyes üzenetükkel tehették egyedivé valentin-napi képeslapjukat, ami üzenőfalukon is megjelent.



YARA - Flash játék asztali alkalmazásként szimulátorra

2013. február 04.
A Yara Suomi Oy-nak korábban fejlesztett online Flash játék mostantól asztali alkalmazásként is elérhető a Factory fejlesztőinek köszönhetően.

A játékot a műtrágya- és növényvédőszer-gyártó cég saját fejlesztésű szimulátorára készítettük el. A játékot klónozott képernyőn jelenítettük meg, adataikat a szimulátor ülés karfáján elhelyezett érintőképernyős kijelzőn megjelenített virtuális billentyűzet segítségével adhatták meg a játékosok, míg a játék maga szélesvásznú képernyőn került megjelenítésre. A traktor irányítását Logitech kormány és gázpedál segítségével oldották meg a fejlesztők.

Az elkészült játékot és a szimulátort nem hétköznapi helyszínen mutatták be: a Yara disztribúciós kampányok lebonyolítására indított, Finnország és Svédország között közlekedő hajóján leplezték le az új fejlesztésünket.

CE Glass Industries Image kiadvány

2012. november 12.
2012 jelentős év volt a CE Glass Industries életében. Birtokba vehették az új épületüket, amely Közép-Európa egyik legmodernebb gyártókomplexuma.

Ebből a jeles alkalomból egy új megjelenésű image katalógus készítésére kaptunk megbízást. Munkánk az új gyártócsarnok és irodaépület fotózásával indult. A grafikai koncepció kialakítása és a kiadvány nyomdai kivitelezése is a feladatunk része volt.

A CE Glass Industries régi ügyfelünk, többek között cégünk végezte két éve a cég arculatának megújítást, amely magában foglalta a Tények tükrében című kiadvány elkészítését is.




Balástyai csatornázási projekt – nyitórendezvény

2012. október 12.
A balástyai szennyvízcsatornázási és szennyvíztisztítási beruházás nyitó rendezvényét 2012. október 6-án, szombaton tartották a település sportcsarnokában. A Kohéziós Alapból finanszírozott pojekt költségeit 82 százalékban az Európai Unió állja. A nyitó rendezvényen Ujvári László polgármester elmondta: a beruházás Balástyán 500 ingatlant érint, 3 átemelőtelep épül, 1300 méter vezetéket fektetnek le és korszerűsítik a szennyvíztisztító telepet.



A kivitelezőt képviselő Bartucz Tibor, a PROBART Kft. ügyvezetője beszédében türelmet kért a lakosságtól, ugyanakkor ígérte: igyekezni fognak, hogy a munkálatok a lehető legkisebb mértékben zavarják a lakosságot.

A KEOP 1.2.0/2F/09 kódszámú Balástya község szennyvízcsatornázási hálózatának bővítése és a szennyvíztisztítási rendszer korszerűsítése projekt a Kohéziós Alap társfinanszírozásával valósul meg, összköltsége 962 millió 900 099 forint. Az uniós támogatás aránya 82%.



A projekt kedvezményezettje Balástya Község Önkormányzata, a kivitelezést a PROBART Kft. végzi, a FIDIC Mérnök feladatokat Körös-Road Mérnöki Tervező, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. látja el, a beruházás projektmenedzsmentjéért a  Forrás Unió Kft. felel, a PR és kommunikációs tájékoztatást a Factory Creative Studio Kft. végzi.



A projekt nyitó rendezvényt is ügynökségünk szervezte és bonyolította, emellett elkészítettük a beruházásról tájékoztató honlapot, a lakosságot tájékoztató szórólapokat ügynökségünk tervezi és gyártja, valamint mi készítjük a projekt fotódokumentációját is.





A Factory szállította Garnier "Élvezd a Nyarat!" nyeremény-kerékpárjait

2012. október 10.
Júliusban indította a "Élvezd a Nyarat!" nyereményjátékát a L’ORÉAL Magyarország. A játékban azok vehettek részt, akik a promóció ideje alatt legalább 1499 Ft értékű Garnier terméket vásárolnak, majd a blokkon szereplő vásárlási időpontot és AP kódot feltöltötték a márka weboldalára, vagy beküldték sms-ben.

A beküldők között naponta egy darab, 47.900 Ft értékű Neuzer Venezia 6 típúsú női kerékpárt sorsoltak ki a játék időtartama alatt. A nyertesek hamarosan átveszik kétkerekűjüket, melyet a Factory designolt és biztosított.

A Garnier-kerékpárok nemcsak a vásárlók, de a Garnier és a Factory munkatársainak körében is nagy sikert arattak: több kolléga is rendelt magának az egyedi drótszamarakból.



A Factory Creative Studio 2011 óta dolgozik a L’ORÉAL Magyarország, eddig főként közösségi média kampánnyal járultunk hozzá ügyfelünk sikeréhez.

Minifesztivál a régi zsinagógában

2012. október 04.


A Thealter nyári fesztivál után idén is őszi kollekcióval és minifesztivállal várja a színházkedvelő közönséget a MASZK Egyesület. Az őszi kollekció programja között szerepelt egyebek mellett Örkény István Tóték című darabja, és a Közép-Európa Táncszínház Pyramidonja is.



A Thealter U21 pluszt október 10. és 14. között rendezik meg, szintén a régi zsinagógában (link). A fesztvál a hazai és határon túli utánpótlásnak - művészeti gimnazistáknak és főiskolásoknak -  biztosít bemutatkozási lehetőséget. 

A Maszk Egyesület évek óta ügyfelünk, a Factory ProBono programjából is támogatja a szervezetet.


 

 
Lazareva Nadezda
Marketing manager

ООО «Кнорр-Бремзе Системы для Коммерческого Транспорта»/ LLC Knorr-Bremse Systems for Commercial Vehicles, Москва/ Moscow
"„Thank you all for very interesting meeting and wonderful time and for the warm hospitality you gave me at Szeged. I want to thank you for all you have done, and I hope that in future we will achieve mutually beneficial cooperation on many issues.”

(To Zsuzsa Mező Client Services Director, Andrea Széll Account Assistant, Tamas Barta Print Production and Traffic Manager and Eva Eső Nyemcsok Head of Communication and PR, after her first visit to Factory office)
"