Név: E-mail: Feliratkozás
 
 
Drótszamarak
Drupal
USZT

Tanácsadás

Munkánk során többször tapasztaltuk, hogy a megbízói oldalon lévő szakemberek, marketingesek gyakran túl közel vannak a termékhez, szolgáltatáshoz, hogy egy adott problémára megoldást találjanak. Az egyszeri vagy folyamatos tanácsadás legfontosabb előnye, hogy a kívülálló szemével tekintve, sokszor olyan megoldási javaslatok születnek, melyek egy belső munkatárs figyelmét már rutinból elkerülik.

SWOT analízis


Ügyfelünk megbízása alapján belső és külső tényfeltárást végzünk, mely rögzíti az erősségeket (Strenghts) és gyengeségeket (Weaknesses), illetve megfogalmazza a lehetőségeket (Opportunities) és veszélyeket (Threats).


Public Affairs


Ügyfelünk szervezetének a társadalom vagy a társadalom valamely csoportjához, fontos intézményekhez (politikai pártok, kormányzat, önkormányzatok, érdekképviseletek, kisebbségek, civil szféra szervezetei stb.) fűződő kapcsolatait építjük, alakítjuk és folyamatosan gondozzuk.


TTL


Az eddig ismert ATL (Above the Line) és BTL (Below the Line) szerint
megosztott reklámeszközök között napjainkban egyre jobban elmosódnak a
határvonalak. Cégünk megfelelő szakmai és technikai háttere lehetőséget
nyújt arra, hogy ezek az elemek kampánycélnak megfelelően kombinálhatóak legyenek, biztosítva ezzel a területek közötti átjárhatóságot.


Branding


Ügyfelünk termékeinek vagy szolgáltatásainak különböző ismertetőjeleit, tulajdonságait erősítjük fel és kommunikáljuk az adott célcsoport irányába. Ennek köszönhetően intenzívebbé válik a márka és felhasználói közötti kapcsolat.


Stratégia


Ügyfelünk jövőbeni érdekeire koncentráló tervezés, melynek során olyan stratégiákat körvonalazunk, melyek hatékonyan támogatják a menedzsment munkáját, és ezen keresztül a vállalkozás fejlődését. Egységes rendszernek tekintve a megbízó erőforrásait, célkitűzéseit és piaci lehetőségeit, életképes kapcsolatokat építünk ki ezen elemek között.


Kutatás


Egy kutatással olyan objektív és szelektált információkra tehet szert, amelyek segítségével csökkentheti a piaci kockázatokat, illetve felmerülő marketing problémákra találhat megoldásokat.
Kommunikációjának hatékonysága növelhető, amennyiben megfelelően ismeri célcsoportját, annak szokásait, reakcióit, igényeit stb.


Kutatás folyamata:

1.   Probléma meghatározása
2.   Probléma megközelítésének kidolgozása
3.   Kutatási terv meghatározása
4.   Terepmunka vagy adatgyűjtés
5.   Adatelőkészítés és elemzés
6.   Jelentések elkészítése és prezentáció



Marketing kampány


Ügyfelünk meglévő marketingstratégiájából kiindulva, és ahhoz igazodva megtervezzük az adott termékhez vagy szolgáltatáshoz kapcsolódó marketing kampányt, melynek lehetőség szerinti kivitelezésében is részt veszünk. Az akciók és kampányok lezárásaként elemezzük az elért eredményeket, szükség esetén javaslatot teszünk az esetleges további lépésekre.





 

 
Paul Dinsmore
ügyvezető

Sony Pictures Television International
"[...] – Térjünk vissza a Factoryhoz: mivel rendelkeznek, amivel mások nem? – Mindenekelőtt a kivételes kreativitás, valamint a legújabb technikákban való jártasság és fejlesztési képességek teszik számunkra érdekessé ezt a céget. Korábban több flash alapú tematikus oldal, sorozatokat népszerűsítő microsite, valamint az ezekhez kapcsolódó online hirdetések kivitelezésére adtunk a szegedi társaságnak megbízást, most pedig sokkal nagyobb terveinket valósítják meg: szeretnénk, ha már nemcsak közép-európai oldalainkat fejlesztenék, hanem Európa más területeire is dolgoznának. Reméljük, még sokáig lehet segítségünkre ez a kivételes tudás – később akár globális munkák alkalmával is. [...] (http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/kreativitas_es_tudas_-_a_sony_szegeden___/2087436/)"